perjantai 14. syyskuuta 2012

another friday

Ei kyllä oikein mitään viisasta asiaa mulla taaskaan! Viikko vierähti taas hurjan nopeesti ja maanantaina onkin jo enkun kirjotukset! Mulla on niistä nyt tosi hyvä fiilis ja odotan vaan että pääsisin jo sinne saliin kirjotteleen ja syömään eväitä :-D Vielä täytyy vähän pinnistellä ja jaksaa lukee.

Kohta lähden tonne sateiseen keskustaan huomisen näytöksen harjotuksiin ja vaatteiden sovituksiin. :) Tosi kivaa taas mennä! Koskikeskukseen siis kaikki klo 12, 13 tai 14 huomenna ;)
Eilen olin taas jumppailemassa, kävin testaamassa uuden Body Attackin, ja oli kyllä super rankka! Mutta taas niin kiva jumppa ja hiki virtas ja tuntu siltä että mun pakaralihas napsahtaa poikki minä hetkenä hyvänsä!

Nyt alan lakkaileen kynsiäni ja kuuntelen tätä biisiä! Tää on niiiiiiiiiiin hyvä! Koukuttava suorastaan.

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Huh nyt on semmonen olo että tuun kuseen sen näytöksen täydellisesti! Älkää tulko kukaan!!!!! Ei vaan xD

      Poista
  2. Tsemppiä kirjotuksiin! : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista