sunnuntai 23. syyskuuta 2012

CX sunday

Iltaa iltaa! Nyt on syksyn yo:t taputeltu, perjantaina jaksoin ruotsin kokeessa istua sen 5h 30 min. Eväät loppu kesken siinä yhdentoista aikaan, ja olin aikas pyörryksissä sillon puoli kolmelta. Koe ei mennyt yhtä hyvin ku enkku, mutta oli ja meni jo, nyt odotellaan vaan tuloksia! :)
Tänään olin iltapäivällä salilla, ensin about 20min spinning-pyörällä, sit CX Works. Luulin (taas) että mun vatsalihakset napsahtaa poikki. :-D

Kirjotuksista huolimatta oon jotenkin kummasti ehtiny reenaan kiitettävästi!
Ma: Body Step 
Ti: kuntosali
Ke:kuntosali
To: kuntosali
Pe: -
La: Lenkki 50min 
Su: Spinning 20min + CX Works 30min

3 kommenttia:

  1. Itellä muistan, et treeni anto ehkä jopa energiaa kirjotuksiin lukemiseen:)

    Pidetään peukkuja, eiköhän se hyvin mennyt:)

    Millanen toi CX works on? En muista, koska mun vatsalihakset olis ollu viimeks kipeet tai poltellu. Mäki haluan kunnon treenin niille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, siltä mustakin just tuntu! Tulee heti reippaampi ja energisempi olo :)

      Toi Les Millsin CX works on yleensä tosi hyvä ja rankka, tosiaan vaan 30min mutta täyttä toimintaa... Ja tosiaan siinä on eri tasosia niitä kuminauhoja/tuubeja joilla reenataan. Saa siis oman tason mukaan valita kuinka kireellä nauhalla tekee.. Ja tosiaan, oli lihakset vielä tänäänkin kipeet!

      Poista
    2. tollaset lyhyet tunnit on yleensä paljo tehokkaapia! Hö, olis meiänki salilla tuo..

      Poista