torstai 20. syyskuuta 2012

Heatwave

Huhhuhhuh!! Mikä stressi ja jännitys ja sähkötys päällä oon!! Ensinnäkin, tänään piti olla mun lukulomapäivä huomista varten. Tai siis olihan se, mutta mut ajettiin pois kotoa heti aamuvarhain siivoojien takia. No, siispä ajattelin reippaana tyttönä mennä heti kirjastoon lukemaan. No, olin kirjaston ovilla about klo 9:23 kunnes huomasin että KATOS, paikka aukee vasta klo 10! Siispä kävelin takas autolle ja kaahasin salille ja vietin siellä tovisen. hmm, ihan hyvä sekin! 5 päivää peräkkäin salilla, ilmoitti Foursquare! Go me!
Oon nyt innostunut pitään itelläni ponnaria tollain ihan alhaalla, keskijakauksella. :) Mun silmään näyttää tosi kivalta!

Sit käytiin äitin kans kasvislounaalla Gopalissa, nam oli taas hyvää! Sen jälkeen kävin Jamerassa vähän tienaamassa rahaa enkunkirjapinolla ja tulin takas kotiin lukemaan. Nyt oon taas valmis huomiseen koitokseen, eväät ostettu, punaviiniä ja pari suklaapalaa masussa! Everybody ready? Tarkoitan, är alla färdiga?!

1 kommentti:

  1. Saa nähdä kostautuuko huomenna mun ylimielisyys kun en oo avannu mitää kirjoja:D KÄÄK!

    VastaaPoista