perjantai 26. lokakuuta 2012

Naisday-messuille än yy tee nyt

En taas edes ymmärrä mitä oon tällä viikolla oikein muka tehnyt, mutta se on taas menny valtavalla vauhdilla! Ja tänpäivänen aamukin alko sillä, että hyppäsin extempore bussiin ja kouluun, suoraa koulusta jumpalle, ja sieltä suoraa viikonlopun näytöksien harjotuksiin! Mulla on jopa ihan kivoja vaatteita näissä näytöksissä, verrattuna mun Muotimessujen täti-vaatteisiin :-D  Mutta kiirettä ei näistä näytöksistä puutu! Stressiä pukkaa mulla jo nyt, vaikka ei oo edes näytös alkanut.
Ja tämmösen kuvan löysin netistä tuolta muotimessuilta! Ei ehkä ihhaaannn mun tyyliä noi vaatteet, mutta eihän se oo se pääasia ;-)

Nyt vaan untapalloon ja huomisiiin...

Ja p.s. Tää lumi sais nyt hetken vielä pysyä siellä taivaalla?!

7 kommenttia:

  1. Miten susta niikun tuli malli? Haitko jonnekkin vai pyydettiinkö sua, vai miten tapahtu? :D Minkä ikäsenä alotit noi hommat?
    t. mallin urasta vähän haaveileva.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voin vaikka tehä siitä jonkun postauksen! :)

      Poista
  2. miten säädit sun jet setin kellon oikeaan kokoon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeaan kokoon? Mulla se oli kyllä ihan hyvän kokoinen, kun vaan oikeeseen reikään pistin :-D Harmi vaan että koko kellosta meni se yks kumiosa poikki, mikä pitää sen ylijäävän remmin paikallaan... :(

      Poista
    2. Niitä palasia pystyy ottamaan pois, mut niitä pitää jollai ruuvimeisselillä tai jollain tälläsellä ottaa, ja samoin kai lisätä, jos niitä palasia on lisää.. Mun kellon mukana tuli kans sellanenn takuu tai joku, et kaupassa ne säätäis sen ilmaseks oikeeseen kokoon :)

      Poista
    3. Aah okei kun mulla on katos semmonen "halpis" versio, joka on kokonaan pelkkää muovia/kumia mitä lienee :-D

      Poista