torstai 11. lokakuuta 2012

Päivä miesten kengissä

Ei, en ole tehnyt sukupuolenvaihdosta vaan pistin aamulla jalkaan mun ihanat herrainkengät :) Noi ostettiin joskus Barcelonasta.... ....HUH! jo kolme vuotta sitten!! Voiko olla :-D Sairasta miten aika menee nopeesti, etenkin kun vuosi elämästä kului silmän räpäyksessä maapallon toisella puolella.
 Koulun jälkeen tein syksyn ensimmäisen käynnin Hullareilla ja mukaan jäi Lorealin BB-voide. Huomenna testataan, josko se on hyvää! Sit kävin viemässä mun ihanat maastokuvioiset housut korjaukseen (kiitos Zara, vetoketju meni about kahden käyttökerran jälkeen rikki) ja muuten vaan löhönnyt kotona ja semmosta.

Kotiin tullessa oli jääärrrkkyttävä nälkä, joten keitin kahvit ja tein mun special afternoon snackin: Maustamatonta luonnonjugurttia
omenaa pilkottuna
pähkinöitä (tällä kertaa manteleita ja caschew-pähkinöitä)
auringonkukansiemeniä
+ hunajaa (tietty)
 Nami nam, hyvää + terveellistä + täyttävää

4 kommenttia:

  1. Nam!! Ja se bb voide on hyvää!:)

    VastaaPoista
  2. Kun oot testaillut BB voidetta niin kerrotko mitä ihmettä se tekee iholle? :-D Mä oon aaaaiiivan pihalla. Kaikki sitä hehkuttaa ja kaverikin jaksaa koko ajan puhua jostain BB voiteista, mutta kun mulla ei tuu muuta mielleyhtymää kuin Big Brother niin lähinnä menee kylmiä väreitä selässä. hahaha. Mutta joo, kerro siitä voiteesta! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, lyhyesti sanottuna se oli tosi hyvää! Ja muakin hämäs alussa se, kun tv:ssä pyöri BB-mainos, ensimmäiseks tuli mieleen Big Brother... haha :-D

      Poista
  3. Näyttää hyvältä, täytyy itekkin joskus kokeilla tollasta välipalaa! Ja mullakin on menossa jo toinen tuubi kyseistä voidetta! ::)) Terkkuja!

    VastaaPoista