perjantai 12. lokakuuta 2012

Syysmasennusta ilmassa

Tänään oli kyllä jotenkin niin mieli maassa kun heräsin ja koko aamu, että olis tehnyt niiin paljon mieli jäädä kotiin nukkumaan. Ja syy? En tiedä :D Mun mieliala menee jostain syystä vähän vuoristorataa nyt, vaikka mulla on yleisesti kaikki hyvin. Jo ensimmäisen tunnin jälkeen olin jo melkein lähtemässä kotiin, mutta onneks skarppasin, ponnistelin ja jaksoin olla koko päivän. Ja ahdoinpa itseni vielä Hulluille päivillekin ja salille! Ja voilá, taas voimme huomata kuinka liikunta se vaan saa aina mielen piristymään :-)
Mun aamupala-smoothie, tällä kertaa mustikoista :) N a m i

Ja tänään illalla (niin tosiaan, kohta pitäis alkaa laittautuun...) vietetään laatuaikaa taas ihanien tyttöjen kanssa :) Olin aamulla vielä sitä mieltä, että jään kotiin yksin kattoon leffoja ja syömään jotain hyvää ruokaa, mutta tajusin että sittenhän vasta lopullisesti masennunkin, jos sen teen. Eli murheet pois ja: vaatekriisi, täältä tullaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti