torstai 4. lokakuuta 2012

That sushi made my Thursday

Mikäs sen parempaa kuin löytää uusia, superhyviä ruokapaikkoja omasta kotikaupungista!! En oo ikinä aikasemmin syönyt Skålissa (ruokapuoli on jäänyt siellä aina vähemmälle...), mutta tänään käytiin Susannan kans siellä sushilla! Oli s a i r a a n hyvää!! Oon ollu vähän pettynyt Tampereen yhteen sushipaikkaan, oon käynyt yhdessä toisessa joka oli ihan OK, ja tää kolmas oli ihan täys kymppi!!!

Suosittelen kaikille tamperelaisille ja ketkä täällä sattuu pyöriin :)
Tänään alotin aamuni salitreenillä, tein lähinnä yläkropan reeniä, mahtu siihen vähän sisäreisiäkin :) Huomasin taas kuinka toi aamutreeni sopii mulle paremmin ku hyvin!!  Tässä muutama hyvä syy (ainakin mulle) käydä aamulla salilla:

1) salilla ei oo sillon kamalaa ruuhkaa
2) Oon vielä sen verran unessa että en ajattele oikein mitään ja aika menee siivillä
3) aineenvaihdunta lähtee hyvin käyntiin
4) saan hurjasti lisäenergiaa, jaksan paremmin koulussa (okei, tänään tuli kyllä melkein semmonen ADHD-olo...)

Valmiina reenaileen aamulla - pirteenä ku peipponen. Eikös mussa olis jo hyvä Bikini Fitnessin alku?! HAHA


7 kommenttia:

  1. Oli kyllä super hyvää, mukaan lukien seura! ;))

    VastaaPoista
  2. Oliko tuola kallista sushia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, ainakaan sen kalliimpaa ku missään muuallakaan! :) ja eilen ainaki sieltä sai kaks yhen hinnalta niin tuli super edulliseks!

      Poista
  3. Skålista saa Marusekin sushia... Ko. ravintolat tekevät yhteistyötä keskenään.

    VastaaPoista
  4. en oo ikinä syöny mitään niin pahaa, kun sushia skålissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no harmi! :( meidän annos oli ainakin ihan sssuper hyvää!!

      Poista
  5. mulla sama juttu ton treenailemisen kanssa. Aamut on ehdottomasti parhaita! : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista