sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Jukka Rintala

Huh mikä viikonloppu!! Oon aika poikki. Yhteensä 10 näytöstä. Ja eiliset synttärit! Oli niin huippu kivaa taas kun mulla on niin ihania kavereita :) Illalla glögiä ja viiniä meni, ja mun piti päästä suunnitelmien mukaan aikasin nukkuun. No pääsinkö? No en. Ja voin kertoo että olin aika silmät ristissä tänään aamulla. Joka tapauksessa hoidettiin näytökset kunnialla! Varsinkin se viimenen, kun ei meinannu enää pokka pitää kun meidän kolmen tytön ryhmästä kaksi horjasti sitten niin pahasti ettei oo hyvä tosikaan :-D

Laitan synttäreistä myöhemmin kuvaa, mutta tässä kuva mun esittelemästä Jukka Rintalan mekosta. Toi oli kyllä upee! Vaikka olikin vyötärön kohdalta niin pieni että hyvä kun meni kiinni ja tohon vaatteeseen tarvis vähän isommat rinnat ku mulla on... Ha :-D
Nyt taidan painua unille! Öitä kullannuput

2 kommenttia:

  1. Pakko ekaa kertaa kommentoida:) Teen itse kanssa mallin hommia (blogi:satusateita.blogspot.fi) ja meillä on näytöksissä ollut päällä noi samat Jukka Rintalan iltapuvut:D Ekaa kertaa kun näin ton mikä sun päällä on Jukan studiolla niin henki miltei salpautui, se on ihan käsittämättömän kaunis!! Ja todellakin pieni vyötärön kohdalta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, super kaunis! Kun Jukka siinä pohti että minkä mekon antaa kellekkin ja iskin silmäni tohon mekkoon niin melkein hypin ilosta ku sain ton! :D

      Poista