perjantai 2. marraskuuta 2012

Lipstick

Perjantai-iltaa! Kello on jo kymmenen ja mun pitäis alle kahdeksan tunnin päästä taas jo herätäkin... Aamulla sitten vaan äkkiä suihkuun, hiukset suoriks, meikit naamaan ja maitorahka ja ananasta poskeen ja menoks!

Mun on jo jonkun aikaa tehny mieli jotain ihanaa, kirkasta huulipunaa. Ensin kävin The Body Shopissa, kun mulla on sieltä mun kaikki aikasemmat huulipunat. Sieltä ei tarpeeks kivaa väriä löytynyt joten marssin Stockalle ja TADAAA löysin sen! Tää on ihan täydellinen!
Laitoin tota joskus viiden aikaan, oon syöny ja juonu vaikka mitä ja edelleen on huulissa!! Suosittelen lämpimästi

2 kommenttia:

  1. Mikä merkki?
    Ite kävin myös juuri huulipunaostoksilla KICKSissä. Päätin suoraan kysyä neuvoa myyjältä. Totta kai se ehdotti heti ensimmäisenä jotain Diorin sairaan kallista... Päädyttiin loppujen lopuksi Clarinsin klassisen punaiseen punaan. Kovasti vakuutteli pysyvän hyvin huulilla, mutta saas nähdä! En oo vielä koittanut, kun ostin sen tämän iltaisia pikkujouluja varten. Illalla nähdään onko punat pitkin poskia :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on L'orealin! :) oli tosi positivinen yllätys ja vielä tuoksukin mun mielestä hyvältä ! Jep, siks mua välillä ahdistaa mennä kysymään myyjältä apua kun ne aina ehdottelee jotain super kallista enkä kehtaa sanoo ei ;-D

      Poista