lauantai 15. joulukuuta 2012

Little christmas? Natal pequeno?

UPEETA, tänään juhlitaan mallitoimiston pikkujouluja!! Teemaksi määrättiin Hollywoodin Glamour, enkä nyt kyllä tiedä onko toi mun asu niin Glamour... Laitan asukuvaa myöhemmin, mutta tänään kävin ostamassa vielä viimeisen silauksen hennesiltä. Tommosen kultasen näyttävän kaulakorun :)
 Oon kyllä niin innoissani, luvassa huippu seuraa (joka on vielä kaiken kukkuraks sairaan kaunista ja komeeta ;)) ja varmaankin hyvää viiniä... Hmm... Ja jatkopaikkana tietenkin Hulluporo / Skål / Miami! Siellä nähdään! Jos näkyy muutama pitkän huiskee nuori nainen niin ne ollaan me, bingo!

Ja jotta voi illalla juhlia hyvällä omalla tunnolla, kävin jumppaamassa tunnin Body Stepin. Vaikka aamurahkasta oli aika vähän aikaa, selvisin kuin selvisinkin niiltä oksettavilta fiiliksiltä, että rahkat tulis kurkkuun. Jaksoin ihan super hyvin! Jäi niin hyvä fiilis! :) Edes mun jäätävä reisikankeus ei estäny mun menoo (mun reidet on vieläkin torstain kyykyistä ihan ku puuta). Ja treenin jälkeen taas tuttu snack. Mitäköhän uutta sitä keksis....?

Take care!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti