sunnuntai 27. tammikuuta 2013

1 week!!

Hohoi enää yksi, y k s i (1) !!!!! viikko jäljellä niihin kansiokuvauksiin. Vähän kyllä jännittää. Ja stressaa. Esimerkiks sen takia, että mitkä vaatteet otan sinne mukaan? Sillä tollasissa portfoliokuvauksissa on kuitenkin yleensä aina omat vaatteet päällä. Täytyy katsoa kaikkia vaatteita läpi; missä näytän hyvältä ja mitkä on mun vartalolle eduksi. Hui :)
Ja väistämätön tosiseikka on se, että tällä viikolla täytyy elää TOSI terveellisesti, ilman suuria määriä ruokaa. En ole todellakaan sen kannalla, että ryhtyy jollekkin viikon kestävälle tehodieetille, mutta todella haluan tällä viikolla katsoa mitä laitan suuhuni ja rajoitan joitakin juttuja. Mielummin "kärsin" viikon, kuin että olen sitten turvoksissa kuvissa.

Tosiaan, tällä viikolla oon pitänyt sitä ruokapäiväkirjaa ja tässä olis perjantain ja lauantain ruoat.

Perjantai

Aamu: mustikka-protsku-smoothie, näkkäri, omena + peanutbutter
Aamupäivä: Ruisleipä, jonka välissä salaattia, paistettu kananmuna, tomaattia ja kurkkua + kahvi
Lounas: salaattia, porkkanaraastetta, vähän jauhelihakastiketta + soijarouhekastiketta
Iltapäivä: purkki raejuustoa, kahvi
Ilta: kanaa, bataattipaistosta
+pähkinöitä, pari kuivattua viikunaa

Lauantai

Aamu: 2 siivua ruisleipää (voi, tomaatti,kurkku,paprika) , paistettu kananmuna, banaanijugurtti + kahvi
Lounas: salaattia (paljon) , vähän lohikeittoa + kahvi
Iltapäivä: ruisleipä, jonka välissä voita, kinkkua, paistettu kananmuna, kurkkua, tomaattia + kahvi
Ilta: pikku napostelua synttäreillä + valkoviiniä....
+ pähkinöitä ja kuivattua viikunaa päivän mittaan
Tänään oli testissä Nike Training Centerin Arm Definer -treeni! Toi oli kyllä ihan jees, toivottavasti tuntuu huomenna edes vähän käsivarsissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti