keskiviikko 16. tammikuuta 2013

16th

Kiitos kommenteista ja kysymyksistä, niitä on tullutkin muutama lisää! Ajattelin vastata niihin osissa, jos joihinkin tulee sitten vähän pidempää ja perusteellisempaa vastausta :-) Kysymyksiä saa aina vaan ja vieläkin tulla lisää! Vastailen niin pian ja hyvin kuin voin!

Tässä ollaan taas ahkerasti käyty salilla. Nyt oon viime aikoina panostanut paljon entistä enemmän tohon aerobiseen puoleen, kuten ihan juoksumatolla juoksuun ja jumppailuun. Osasyynä tähän on se, että mulla on reilu kahden viikon päästä sunnuntaina ton mun mallikansion täydennystä luvassa. Thank God!! Mulla kun tuppaa oleen vielä luisteluajoilta sekä tästä salitreenistä aika moiset reisilihakset, joista ei ehkä juuri tuolla mallimaailmassa niin tykätä, niin nyt saa kyykkäilyt jäädä vähemmälle! Ainakin niillä isommilla painoilla. Ei kun vaan ahkeraa treeniä, niin salilla kuin peilin edessäkin ;) 

Eilen käytiin vuokraamassa leffa, sain hoidettua itselleni ihan mainiot leffaeväät! Paahdoin pinjansiemeniä ja niitten kaverina manteleita ja pari aurinkokuivattua luumua. Niin ja vielä tollanen Vichy. Toimi hyvin! (Okei, söin kyllä pari jugurttirusinaakin kun poikaystävä niitä mulle varta vasten otti;)  Mutta suosittelen jotain tällaista, jos ei karkki huvita!
 

Nyt voisin koittaa vielä vähän kouluhommia saada aikaiseksi ja sitten pää tyynyyn! Öitä ja pusipusi

9 kommenttia:

  1. Luistelureidet ei hellitä sitten ikinä (varsinkaan muokkareiden), onneks en oo ainoo ketä kärsii siit :D mulla ei lähteny ne pois vaikka jouduin olee vuoden urheilematta... :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei .... Itekkin oon muokkari... Tai siis olin! Ei mulla onneks enää IHAN yhtä isot reidet oo kuin silloin muinoin muttaaah en tykkää kyllä yhtään :-D

      Poista
  2. Mä niin ihailen luistelijoiden reisia ja peppua!! :D onneks itelläki on toi ratsastus hyvin reittä kasvattanu;)

    Tykkään seurata tätä sun blogia! On jotenki mielenkiintosta miten yhdistät noi mallin hommat, arkielämän ja treenin. Plus se, et ainaki blogin perusteella oon saanu semmosen kuvan et osaat myös rentoutua ja nauttia elämästä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ihanaa että niitten ihailijoita löytyy! :-D No joo, mielummin näin että olis ihan ruikkujalat! ;)

      Voi että tosi kiva kuulla!! Ja joo , todellakin osaan rentoutua enkä ota mitään liikoja paineita liikunnasta ym. sellasesta :) Täytyy välillä vähän levähtääkkin!

      Poista
  3. Hei voisitko ruveta pitään jotain ruokapäiväkirjaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa ajattelinkin että semmonen vois monia kiinnostaa! Voisin kehitellä jotain sellasta, ainakin viikon ajaks kokeilu mielessä! :) Jos vaikka alotan ens maanantaista ;)

      Poista
  4. näytät vähän enemmän missiltä kuin mallilta, tai sulle sopisi se paremmin. mun serkku tekee mallintöitä suomessa ja ulkomailla ja oon nähnyt niitä tyttöjä niin ne on tosi erilaisia ruumiinrakenteelta ja kasvoilta. Oot tosi kaunis, voisit pärjätä hyvin missikisoissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no mallejakin on tosi erilaisia kasvoilta ja ruumiinrakenteelta. :) Kiitos! Missijutut on käynyt mielessä ja aina välillä siellä kummitteleekin, mikään ei oo poissuljettua! :)

      Poista