torstai 24. tammikuuta 2013

Ei ihan mun päivä

En taas ihan äkkiseltään muista koska olis ihan tämmönen päivä ollu. Päivä kun MIKÄÄN ei tunnu sujuvan. Aamulla kun olin bussissa menossa salille, huomasin että mun kuulokkeet on kadoksissa. No, kun pääsen salille, päättäneenä että meen Body Stepiin, huomaan että pyyhekin on kotona! JES! Päätin siis löysän aamutreenin siihen, että kuivasin itteni käsipaperilla suihkun jälkeen. Niin ja sitten olin unohtanut avaimeni kotiin ja ottanut niiden sijasta iskän avaimet!
  Koulussa pisti ärsyttään joku opettaja ja kotiin tullessakaan ei kaikki menny todellakaan putkeen. Oon väsy!!!!
 Eilinen näytti ruuan puolesta tältä:
Aamu: mansikka-protsku-smoothie, todella vähän maustamatonta jugurttia ( se loppu kesken... ), raejuustoa, mandariini, muutama pähkinä
Koulussa: salaattia, porkkanakaaliraastetta, munakoisoa + kahvia
Salin jälkeen: appelsiini, raejuustoa, manteleita, näkkileipä + kahvia
Ilta: salaattia, maustamatonta broileria
Vihreä tee

Kaikesta huolimatta, tänään oli viimeinen tavallinen koulupäivä lukiossa!!

1 kommentti:

  1. Voiii ettäää!! I feel you :( noi päivät ärsyttää!

    VastaaPoista