sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Eight things about ME

8 Asiaa minusta

Jippii, sain Susannalta tän 8 asiaa minusta -haasteen pari päivää sitten! Tässä oon koittanut miettiä juttuja mitä kerron, saa nähdä keksinkö ;)

(Koska on liian suuri valinnan vaikeus valita ketkä kaikki haastan, haastan teidät kaikki jotka ei oo tehnyt tätä vielä;)! )


1. Rakastan aamupalaa

Siis vaikka tykkään hyvästä ruuasta yleensä, on aamupala se paras. Etenkin hotelliaamupala!! Siis kun lähden johonkin reissuun, niin odotan sitä hotellin aamiaista ehkä eniten. Okei, en todellakaan pidä sitä isoimpana juttuna mutta on se nyt tärkeä! Siis oikeesti hyvä aamiainen. Tuoreet hedelmät, jotain maustamatonta mysliä, pähkinöitä, kananmunaa ja hyvää kahvia! Nami nami, se on aina takuu hyvälle päivälle :)


2. Olen aamuihminen

Aamupala-aiheesta päästäänkin sutjakkaasti aamuihin yleensä. Niinkuin jo aikasemmin mainitsin, tykkään herätä suht aikaisin aamulla ja alottaa päivän hyvissä ajoin. Okei, en sano että tykkään herätä kouluun kello 6, mutta kun sitten herään ja pääsen vaikka kunnon jumppaan, salille tai syömään hyvän aamupalan niin se on mun mielestä ihanaa. Aamuissa on vaan sitä jotain! Sillon on aina koko päivä edessä eikä tiedä vielä mitä tuleman pitää. :)

3. En kiroile (juuri) koskaan

Mun kaverit tietää tän. Jos joskus ärsyttää ihan toden teolla tai muuta vastaavaa ja suustani pääsee joku vähän rumempi sana niin kaikki jää ihmettelemään sitä ja kummastelemaan että mitä tollasia puhun! :-D
  On tasan kaks tilannetta kun kiroilen, jos kiroilen: auton ratissa ja muotinäytöksien takahuoneissa vaatteiden vaihdossa. Se on oikeesti niin stressaavaa - jos ei meinaa kengät löytyä tai ne menee kiireessä vääriin jalkoihin niin ei voi ihmetellä jos pääsee munkin suusta pari ärräpäätä! :-D

4. Ajattelen että tätä blogia ei lue juuri kukaan

Jep :D En siis tiedä oikeesti lukeeko!! Tässä on kyllä jo tullu huomattua että ikinä ei tiedä kuka tätä lukee, mutta oon silti sitä mieltä että kukaan ei muka (?) lue. Oon myös 99,9% varma että oma poikaystävänikään ei oo ikinä lukenut.

5. Näen jokseenkin usein unia portugaliksi

Lähinnä kaikkia sellasia että nään brasilialaisia kavereita tai host-perheen joko täällä Suomessa tai sitten Brasiliassa ja puhutaan niitä näitä. :) Pari viime yötä putkeen oon nähny tämmösiä unia.

6. Oon todella kiltti ihminen

Niin, joskus liiankin kiltti! Nykyään - seurustelun myötä - oon oppinu vähän lujemmaks ja sanoon mielipiteeni tai jos joku ei oo ollu mulle ihan ok. Mutta joka tapauksessa, oon tosi kiltti ja sinisilmänen enkä haluis kärpäsellekkään pahaa - mun kaverithan piti tästä mulle jo ihanan puheenkin mun synttäripäivänä!

7. En ikinä laita herätyskelloa soittamaan esim. tasan 7:30 tai 7:45

Eli siis mun on aina laitettava kello soittamaan esim. 7:01 tai 7:29 tai 7:43..... 

8. Tykkään olla yksin kotona

En nyt sano että oon mikään erakko, mutta mun mielestä ne harvat aamut - vapaa-aamut mieluiten - jos oon yksin on niin ihania, kun saan tehdä mitä lystää ja miten lystää!

12 kommenttia:

  1. mää luen ainakin!! ja just tälläset on kivoja!!:) tee lisää sellasii postauksii missä kerrot itestäs:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oukkeeii täytyy kehitellä lisää tämmösiä :)

      Poista
  2. Lukeepa:) ja 8 niin sama sama sama

    VastaaPoista
  3. ...minäkin olen vakituinen blogisi seuraaja ja toivottelen kaikkea hyvää alkaneelle vuodelle. Jatka ihmeessä samaan malliin.

    -Pia-

    VastaaPoista
  4. En oo muuten koskaan tullut aatelleeks tota kiroilujuttua, mutta se on ihan totta! :D vois itekin alkaa vähän siistiä tota suutaan.. ;s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä olen aina se joka kiinnittää huomioo inessin kielenkäyttöön! :---D mä en kyllä aio siistiä mun rääväsuuta.......

      Poista
    2. Niin ootkin :D älä siistikkään!

      Poista
  5. Blogisi vakituinen seuraaja täälläkin!! :)

    VastaaPoista
  6. Minäkin seuraan :)

    Jaakko

    VastaaPoista