perjantai 22. helmikuuta 2013

22/2

Viikonloppu! Joka ei kyllä yhtään tunnu siltä koska senkin pitäis olla täynnä lukemista... Hmm

Tänään mulla oli ensimmäistä kertaa tällä viikolla vähän "enemmän" meikkiä. :-D Ensin vedin hyvän treenin salilla ; 30 min juoksua, 10 min kävelyä ylämäkeen, ja lihaskuntoa ihan oikeesti siellä punttisalilla pitkästä aikaa. Kyllä, en siis tehnyt Nike Training Centeriä tänään ! WOU
Mutta siinä kun olin meikkailemassa ja kuivailemassa hiuksiani, näin taas jotain ihan kummalista mitä en voi ymmärtää. Nuori nainen oli valmistautumassa treenaamaan salille peilin edessä. Ensin nainen laittoi muutaman kerroksen ripsiväriä. Okei, ei siinä mitään, joskus ei vaan halua mennä ilman ripsaria minnekkään. Ei siitä sen enempää. Mutta sitten näin että hän alkoi laittamaan ihan salia varten itsellensä hiusten klipsipidennyksiä päähän, ihan että ponnari näyttäis vaan pidemmältä. What theee ? Eiks toi nyt mee jo vähän yli :-D Itse meen aina aamusin ilman meikin meikkiä salille ja hiukset nopeella ponnarilla. Ei ketään siellä salilla kiinnosta onko mulla ripsaria vai ei?! Tai mua kiinnostaa siinä määrin että näyttäisin entistä hirveemmältä ripsarit ympäri naamaa sen jälkeen kun hikoilen itteni likomäräksi siinä juoksumatolla.... En ikinä pese kylläkään meikkejä esim. koulun jälkeen kun menen salille, mutta jos mulla ei sinne mentäessä ole meikkiä niin en mä sitä kyllä laitakkaan!

Meikkaatteko te salille?


Sitten vähän muuhun. Tästä on tullu ihan mun lempparivälipalaa... Ja vie nälän tosi hyvin! Nimittäin toi ruisleipä ja siihen muussattua avokadoa ja raejuustoa päälle. Löysin muutama päivä sitten Stockalta tollasia mini-avokadoja! Miten söpöjä?!

9 kommenttia:

  1. Hmm. Käyn myös gogolla ja kyllä siell huomaa, että tosi moni meikkaa salille. Hassua, kun menee aamujumpalle niin siellä osa täydessä tällingissä. Tulee siinä ite välillä sellanen alaston olo kun menee naturellina.
    Mutta kukin tyylillään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Ehkä joku ajattelee että ei sitten tarvi meikata sen jumpan jälkeen... Mutta itse tosiaan ainakin hikoon niin paljon että ei onnistuis iki päivänä tommonen!
      Nimenomaan , kukin tyylillään!

      Poista
  2. Mitä maustetta tossa avokadon päällä on?? :) näyttää niin hyvältä, pitää itsekkin kokeilla :p Mukavaa viikonloppua sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mustapippuria vaan! :) Kokeile, syön taas just parhaillaan tota... mmmm
      Kiitos samoin :)

      Poista
  3. Nam, toi avokadoleipä on ihan parasta! Luin sun joskus syöneen sitä, kokeilin, ja jäin koukkuun! ;D miten meni tekstitaidon koe?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa että on menny vinkit perille! ;D
      Ja nohh.. Se meni vähän alta odotuksien mutta ihan OK! :) pisteitä tuli 4, 3 ja 2.... :/ Alle oman tasoni joten siks oon vähän pettynyt :(

      Poista
  4. En kyllä itekkään salille meikkaa, paitsi jotkut pahimmat puna näpyt saatan peittää peitevoiteella (huono iho:((). Sen sijaan mun on pakko aina laittaa lakkaa hirvee määrä, jotta mun hiukset pysyis ees jotenkuten ponnarissa eikä hulmuais naamalla:D tuntuu että saan välillä vähän kummastuneita katseita, kun sitä lakkaa suihkin just ennen saliin siirtymistä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta lakan nyt varsinkin ymmärtää! Ainakin mää :D Eihän se liikkuminen oo ollenkaan mukavaa jos hiukset on tiellä koko ajan! I hear you, mullakin on ollu tosi huono iho joskus :(

      Poista
  5. Ai kamalaa :--DD Itsehän menin joskus salille, kun pukuhuoneessa joku tyttö meikkaili peilin edessä. Ajattelin vielä itsekseni "aaa toi on lähdössä pois". Siinä se laitteli ripsiväriä, rajasi silmät ja vielä sen jälkeen asetteli hiukset oikeen nätisti. Sen jälkeen veti salikamat päälle ja painui salin puolelle. Olin ihan ihmeissäni. En tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. :-D

    Itse oon meikit naamassa silloin, jos menen salille koulusta tai töistä tai jostain muualta. Toisinaan saatan jopa pyyhkiä pois esim. rajauksia, jos olen sattunut tekemään vähänkään näyttävämmät.
    Mutta jos menen aamulla heti ekana salille, en käy meikkaamaan. Ei ku kulmia vähän väritän, koska en omista oikeen kulmakarvoja! :-D

    Välillä tosin tuntuu, että voi kun olis laittanut edes ripsiväriä. Esim. tänään aamulla. Tää tunne tulee erityisesti näin talvella, kun näyttää ihan kuoleman kalpealta ja sairaalta. Ja olen sinkku. Ja salille saattaa välillä tulla ihan kivannäköisiä miehiä. HAHA. Silloin toivoisi näyttävänsä ihan hitusen paremmalta - ei tälläytyneeltä ja laitetulta, mutta freshimmältä!

    VastaaPoista