perjantai 8. helmikuuta 2013

Eväitä ja ruokapäiväkirjaa

Taas ollaan askel lähempänä valkolakkia! Tekstitaidon kokeesta jäi mulle ainakin hyvä fiilis. Saa sitten nähdä mitä ne asiantuntijat on mieltä....

Sitten niihin yo-kirjotuksien tärkeimpiin asioihin, eli eävisiin!! :-D
En ikinä selviä yo-kokeesta kolmessa tunnissa. Koska siellä tulee istuttua se 4-5 h tuntia yleensä, tarviin myös hyvät eväät! Tänään mulla oli mukana tämmösiä:
1 omena 
1 appelsiini
pähkinöitä ja rusinoita
Ehrmannin rahkajugurtti 
mustikkakeittoa
puolikas protskupatukka
kolme palaa tummaa suklaata

Noi riitti kyllä mulle tänään oikein erityisen hyvin, kun istuin salissa 5h. Maistoin ekaa kertaa tota Ehrmannin rahkajugurttia mustikkakeiton kanssa ja ai että oli hyvää! Ihanaa kun ei tullut nälkä, sillä mulla on joskus tullut niin kova nälkä siellä loppu vaiheilla että on meinannut alkaa pyörryttämään :0

Mitäs itse tykkäätte ottaa evääksi, minne tahansa?!

Ruokapäiväkirjaa eiliseltä:

Aamu: maitorahka, appelsiini, mangopiltti, hunajaa + kahvia
Lounas (salin jälkeen): Fit Wokin salaatti tofulla + kahvia
Välipala: appelsiini, omena, vähän jugurttia, raejuustoa, näkkäriä, hummusta
Ilta: Linssikeittoa, ruisleipää
+pähkinöitä & vihreää teetä

Kohta Spinningiin MARS!

1 kommentti:

  1. Helouu! Mulla olis sulle taas haastetta blogissa! Terkkuja! <3
    T: Susanna

    VastaaPoista