tiistai 19. helmikuuta 2013

Lack of inspiration... or not?

Mulla on koko ajan semmonen tunne taas että en löydä mitään päälle pantavaa. Tai toisaalta on se tunne, että en edes jaksa välittää! Nyt kun ei tarvi edes koulussa käydä, niin ei oo huvittanut muutamana viime päivänä laittaa mitään ihmeellistä päälle, saati sitten meikkiä naamaan, kun on mennyt vain salille ja sieltä kotiin takas lukeen.

Toivon että saisin kirpparipöydän ens viikoks hommattua ja pääsisin eroon kaikista turhista vaatteista mun kaapissa! Tää on ollu mun projekti nyt vaikka kuinka monta kuukautta ja vihdoin mulla on aikaa toteuttaa se!

Onneks mulla riittää inspiraatioo ja motivaatioo edes johonkin muuhun kuin tohon pukeutumiseen tällä hetkellä!  Tässä sitä vähän teillekin....

7 kommenttia:

  1. Hyi kamala mitä vartaloita. Varsinkin tuo viimeinen :0 Todella "sporttinen"

    VastaaPoista
  2. ^munkin mielestä toi alin on aivan karmea! sä oot paljon kauniimpi noin, älä vaan muutu tuollaseks!

    VastaaPoista
  3. Siis en todellakaan haluaisi että mun vartalo olis tollanen! Lähinnä sitä että tossa on hyvin lihaksia, ja nätit sellaiset. Rasvaprosentti on kyllä varmasti liian alhainen :0 älkää nyt pelästykö! ;)

    VastaaPoista
  4. Juu yhdyn, varsinkin viimeinen hirvitys:D

    VastaaPoista
  5. mun mielestä Doutzenilla on ihan älyttömän kaunis vartalo! viimeisestä en pidä:)

    VastaaPoista
  6. viimene vois olla iha jees, mut eihän tolla oo elämää, muutaku TREENATA kokoaja ja välttää kaikkii ruoka-aineita ku on nii tarkat ruokailujutut.... huoh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no sitäkään ei tiedä! Ei se ole varmaan sen kummosempaa kuin joku Fitness-kilpailuun tähtäävä. He haluavat sitä tehdä, mutta ihan varmasti kokevat että heillä on myös "elämä" ;)

      Poista