keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Lax my Love (27.2.)

 Siis WHAT? Oon kyllä todellinen ihmelapsi tän tekniikan kanssa. Tai sitten Blogger itse vinoili mulle ja tää teksti ei tullutkaan eilen näkyviin! Noh, tämmöstä oli eilen... Ehkä kirjottelen myöhemmin tässä vielä lisää jos ehdin :-D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vaatteet kirpparilla! Siellä on ja lepää. Tosin multa loppu hintalaput kesken joten kyllä mulle vielä sinne tavaraa riittää!

Oon eilistestä Tabatasta enemmän koko vartalojumissa kuin eilen. Joten jos en nyt ton kauniin auringonpaisteen innoittamana lähde kävelylle, pidän tänään sen kuuluisan lepopäivän. Mulle joku Anna anonyymi lepopäivän pitämisestä tulikin jo muistuttamaan. Se on tärkeä, sitä en kiellä. Mutta jotenkin en oo vaan fyysisesti tai henkisesti kokenut sille tarvetta koska mun punttisalitreenaaminen on ollut niin vähäistä! En oo tehnyt isoilla painoilla ja kaikki treeni on ollut enemmänkin aerobista. Lisäksi syön aina treenin jälkeen niin hyvin, että palaudun mielestäni ihan erinomaisesti. :)
Mutta tänään tilanne on toinen. Joten pyhitetään tämä lepopäiväksi (=lukupäiväksi).

Lounaaksi söin tänään iiiihanaa eilistä ruokaa; uunilohta (jossa smetanaa? ym. marinaadia) ja porkkanaa ja parsakaalia. Siis toi on ihan oikeesti varmaan se mun lempiruoka, jos joku yks pitää nimetä! Tai mun mielestä kaikki ruoka, joka maistuu edes vähän hyvältä, mutta tiedän kuinka terveellistä se on, on mun mielestä aina hyvää :-D Kyllähän hampparit ja muutkin maistuu super hyvälle, mutta sen jälkeen tuleva morkkis/huono olo peittoaa kyllä mulla aina täysin sen maun.
Nyt takas lukeen...

P.s. Tänään kadulla tuli vastaan BB-Jouko ja meidän katseet kohtas (mun mielessäni oikein tuttavallisestikin) ja oikeesti avasin jo suuni että olisin sanonu iloisesti "MOI!" kunnes romahdin takaisin maanpinnalle ja muistin että ei se Jouko mua tunne, tai edes tiedä :( Nyyh

2 kommenttia:

  1. Ruoka on aina hyvää tai erinomaista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuli niin toi mieleen kans ja meinasin kirjottaa tohon! :'D

      Poista