lauantai 9. helmikuuta 2013

Red wine and cranberries

Kun on yksin perjantai-iltana ja ärsyttää (ja väsyttää), ei oo parempaa kaveria kuin punaviini, sauna ja siellä hyvä musiikki. Vitsit mikä fiilistelijä oon! Oon kyllä huomannut, että koska oon ainoa lapsi meidän perheessä, viihdyn silloin tällöin tosi hyvin yksinäni. (okei tänään olis voinut olla seuraa....)

Anyhow, tää perjantai on pienestä ärsytyksestä huolimatta mennyt oikein kivasti! Olin siis iltapäivällä ihan koko tunnin mittaisessa kestävyys-Spinningissä pitkästä aikaa. Ai että teki hyvää! Hauskintahan siinä tietty oli se, että kun astun spinning-saliin sisään niin huomaan että meidän ihka oma mallimammahan se on ohjaajana! :-D Hahha. Oli vähän huvittavaa tunnin aikana kun hän oli valinnut soittolistaansa juuri niitä biisejä mitkä soi aina meidän toimiston näytöksissä....

Huomenna kuvaukset, ihanaa! Mulla on tosi hyvät vibat niistä, luulen että tulee hienoja kuvia! ;)
Tykkään aina näytöksiä (ja nyt parina viikonloppuna myös kuvauksia) edeltävänä iltana hemmotella itseäni käymällä esim. saunassa, kuorimalla ihoni ja rasvaamalla sen oikein hyvin. Viime viikonloppuna "hemmotteluhetkissä" huomasin hauskan jutun, oli ihan pakko kuvata...

Eli siis mulla oli kaikkia karpalojuttuja. Ihan vahingossa

Ensin tää karpalokuorintavoide...
Suihkun jälkeen karpalon tuoksuinen vartalovoi...
Ja kirsikaksi kakun päälle toi karpalolla maustettu vihreä tee!!
Jees mutta nyt on tän likan aika mennä nukkumaan. Nighty night. Huomenna lupa juoda shamppanjaa Skålissa ja Miamissa. Okei okei, don't worry, ei siihen mitään lupaa tarvita ;)

2 kommenttia: