tiistai 26. helmikuuta 2013

Sportlov

Oikein rattoisaa hiihtolomaa niille, joilla sitä on!
Itsehän en lomaile vaan oon ahkerasti nenä kiinni kirjassa! Aloitimpa siis eilen viikon tosi reippaasti, nimittäin pitkästä aikaa raahauduin maanantai aamun Body Attackiin. Vitsit teki hyvää!
Sitten sainkin varattua itselleni huomisesta alkaen kirppispöydän Radiokirppikselle! VIHDOIN! Niitä kirppiskamoja on lojunut siellä täällä valehtelematta jo kuukausia. Tällä hetkellä mulla on semmonen olo että tekis mieli tyhjentää koko vaatekaappi sinne ja ostaa uusia tilalle... No, ehkä mä jotain säästän ;D

Iltapäivällä siinä lukemisen lomassa aurinko tuli niin nätisti esiin, että päätin mennä koiran kanssa tohon järven jäälle tarpomaan. Olin vähän enemmän innoissani ajatuksesta kuin Vera ja me vietettiin siellä jäällä aikaa varmaan about 10 min... Mun suunnitelmissa oli olla siellä ainakin puoli tuntia... Hmph
Eilen oli aamujumpalla taas sykemittari menossa mukana. Ajattelin tehdä pienen "tutkimuksen" ja katsoa, missä lajissa niitä kaloreita kuluu eniten. Se meitä kuitenkin jollain tavalla ehkä eniten kiinnostaa, eikö?

2 kommenttia:

  1. Mut mieti oisko yhtä hauskaa tarpoa jäällä jos sullakin ois viiden sentin mittaset jalat! ;) - Ihailija

    VastaaPoista