sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Sunday RUNday ;)

Nyt oon tässä hiljalleen laskeutunut takaisin maanpinnalle kaiken ton juhlimisen jälkeen ja äsken jopa luin psykologiaa! Välillä unohtuu että koulu ei loppunut eikä nyt alkanut mikään oikea loma, vaan nyt pitää oikeesti aika kovalla tahdilla lukea.. Varsinkin kun mulla on vielä ne 5 ainetta kirjotettavana :-D
Mun arkeenpalautumiseen on kuulunut taas tuttua ja terveellistä aamupala-smoothieta ja salilla käymistä. Ja hyvät aerobiset treenit oon tempassutkin! 60 min juoksumattoa! Eilen en juossut yhtään niin reippaasti kuin tänään, mutta tänään olin taas entiseni ja painoin meneen oikein kunnolla! ;) Lisäksi oon tehnyt kevyttä lihaskuntoa + vatsalihaksia tietty.
Tänään olin ton ylläolevan kuuskytminuuttisen juoksemassa Hermian Gogolla. Siellä on kaks älyttömän hyvää Woodway-juoksumattoa, jotka jotenkin joustaa enemmän kuin sellaset "tavalliset" juoksumatot. Noissa lukeekin FOR THE LONG RUN, ja jotenkin kun tolle astuukin niin ei tee mieli juosta pelkkää 15 minuutin lämmittelyä, vaan on juostava vähintään 30 min!

Ja eiiih niitä viime viikonlopun kuvia ei oo vieläkään tullut!! Haluun nähdä ne jo! :)

2 kommenttia:

  1. mitä kaikkee sä kirjotat? itellä on neljä ainetta kirjotettavana ja on kyl iha tarpeeks lukemista :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep, ei oo helppoo meillä :-D

      kirjotan äikän, psykan, saksan, lyhyen matikan ja espanjan. :) iiks, paniikki

      Poista