sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Sykkeet ylös

Sunnuntai... A p u a

Oon jonkin verran lukuaikataulusta myöhässä, mutta ehkäpä taas teen töitä paremmin pienen paineen alla, eikö vaan? ;)

Jes, sain vihdoin vaihdatettua mun rakkaaseen sykemittariin patterit. Mun mielestä on vaan niin mielenkiintosta seurata aina välillä sykettä ja treenin jälkeen keskisykkeet, maksimisykkeet ja poltetut kalorit. En kylläkään laske kaloreitani, paljonko syön jne, mutta toi vaan kannustaa kivasti liikkumaan ja on vaan yleisesti hauska tietää, paljonko niitä kaloreita nyt oikein kului.
Esim. tänään olin salilla melko vähän aikaa enkä tehnyt paljoa erikoista. Juoksin (vain) 30 min ja päälle tein Gogon uusilla Smartbareilla 4x15 kyykkyjä. Yhteensä aikaa meni varmaan 45 minuuttia. Ja tältä näytti mittari pukuhuoneessa heti tämän jälkeen :
Sitten kotiin ja syömään! Vuorossa puuroa, banaani ja raejuustoa... Plus hyvää kahvia. Jos tästä nyt sais energiaa taas siihen opiskeluun...?


Käytättekö itse sykemittaria? Jos ette, haluaisitteko vai onko se ihan turha kapistus?!

4 kommenttia:

  1. Mä niin haluisin sykemittarin. Oon kuolaillu niitä aina stokkalla ja täytyneekin vinkata porukoille asiasta ;-) haha.
    tsemppii luku-urakkaan, täälläkin odotellaan että maaliskuu olisi ohi jo... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vinkkaas, tulee taas uutta puhtia reeniin ku on tommonen ranteessa! :) Mulla ainakin. Kiitos samoin...! Jep, tai olis ees nyt kaikki jo luettuna ja sais mennä jo sinne saliin kirjotteleen niin sekin helpottais hirveesti ;)

      Poista
    2. Haha ja ps. näin sut stockmannilla vessassa tossa perjantaina. :-D ihmettelin kun näytit niin tutulta. :D

      Poista
    3. Haha aijaa! :-D Joo siellä mää taisinkin käydä nyt kun aloin muisteleen xD

      Poista