lauantai 2. maaliskuuta 2013

Jippijaijee

Mahtavaa, mulla on motivaatio niin huipussa nyt! Siis treenaamiseen lähinnä, ehkä myös opiskeluunkin joo. ;) Tänään olin vetämässä hyvän puhinan ja ähinän täyteisen salitreenin.

Better Sore than Sorry

But the fact is, 25 päivää ja Ipaneman ja Copacabanan rannat sekä brasilialaiset pikkubikinit kutsuu! ;) En kestä enää... Pääsee ottamaan aurinkoa, syömään mitä herkullisempia hedelmiä, puhumaan portugalia ja näkemään niitä iloisia ihmisiä joka puolella ja villiä menoa! Läääh
Ihanaa :) Kevättä rinnassa, vaikka tuolla onkin pakkasta ja pirun kylmä tuuli. Kyllä se sieltä vielä tulee se kevät ja kesä, meillä on ainakin vielä hyvin aikaa treenata! ;)

p.s. Kellekkään ei ollut vieläkään kelvannut mun suoristusrauta ja kiharrin kirpparilla??! Korjataas nyt tää tilanne hei.

12 kommenttia:

  1. Aivan ihana tää sun uus banneris!! :)

    VastaaPoista
  2. Sun blogisi ansiosta oon saanut motivaation taas alkaa treenaamaan! Ihanaa huomata, että pikkuhiljaa kehitystä alkaa tapahtumaan! Kiiitos oot mun fitspo! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kuulla! Tosi hyvä!! Oon ihan otettu :')
      Jatka sit samaan malliin! ;)

      Poista
  3. ps. oisko mitään kuvaa vatsalihaksista tai hauiksesta;)

    VastaaPoista
  4. Kun aina laitat tänne kuvii omista motivaattoreistasi, niin pakko tulla sanomaan että sä oot ehdottomasti yksi mun motivaattoreistani. :) Oot niin huippu kaunis ja timmi, ja jutut joista kirjotat tänne blogiin on vaan niin super inspiroivia. :) Ihan paras blogi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, oon ihan imarreltu, kiitän!! :)) Tosi ihana kuulla, kiitos vielä tuhannesti!! :)) Niin piristävää kuulla!

      Poista
  5. Hei.

    Olen huomannut että sinäkin mahdollisesti Abiturientti?
    Jos olet niin mitä aineita kirjoitat ja kuinka "luet" niihin (esim. Matikka)
    Olisi kiva kuulla vähän opiskelutekniikkojasi, koska itselläni lukuinto hukassa, mutta mahtaakohan johtua liikkumattomuudesta. Who knows.
    Blogisi upea, hienoa Ines!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasin sulle uudessa postauksessa!
      Kiitos kauheesti! :)

      Poista
  6. Ihana uus banneri sulla!:) nii siis mihi olikaa lähös ja meekkö moikkaa sun vanhoja tuttuja tai siis ku taisit olla jossai vaihdos?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Joo meen kaheks viikoks Brasiliaan, ensin rioon ja sit sinne kaupunkiin missä olin vaihdossa :)

      Poista