perjantai 1. maaliskuuta 2013

Lets go fishing?

Hei kultaiset, nyt äkkiä sinne mun kirpparipöydälle, siellä on yksi Babylissin huippu suoristusrauta sekä kiharrin/kiharrusrauta, what ever it is, myynnissä (pilkka hintaan)!!! Äkkiä äkkiä :)

Tänään olin liikenteessä sen näkösenä, että olisin lähdössä johonkin kalastusreissuun... Vai? :-D
Aina välillä naurattaa toi Hunter-villitys. Ostin omani tasan kolme vuotta sitten hiihtolomalla Tukholmasta, joka oli täynnä Huntereita. Kun kävelin noilla täällä Suomessa, Tampereella, meidän lukiossa, mua ja mun kenkiä katottiin ku hullua ja idioottia! :D Mulla on noihin vieläpä hienot leopardikuosiset Hunter-sukatkin! Haha
Sama juttu koskee niitä lyhytvartisia ratsastussaappaita/-nilkkureita, joita kaikilla on nyt. Ostin omani neljä (kyllä, NELJÄ (4)!!!!) vuotta sitten talvella, yhdeksännellä luokalla!! Siis what? Miten kaikki trendit voi tulla tänne oikeesti niin myöhässä. Meni sillonkin vissiin meidän yläasteella pasmat sekasin ku talsin semmosissa "rumiluksissa".......

 Ja siitä kirpparista vielä: Onko muuten mitään kamalampaa kuin huono asiakaspalvelu.... Oon nyt kahtena päivänä peräkkäin saanut tosi töykeetä palvelua yhdeltä työntekijältä siellä Radiokirppiksellä... :( Nyt kaivelen äkkiä niitten nettisivuilta asiakaspalautelomakkeen esiin ja pistän pari sanaa menemään! Itse töissä, esim viime kesänä siellä torikahvilassa tuli monta asiakasta vastaan, joille olis tehny mieli sanoo niin miten oli mielessä ja rumalla naamalla, mutta siinä oppi sen, että vaikka kuinka ärsytti, piti ajatella että "asiakas on aina oikeassa" ja vaan hymyillä ja olla mukava ja iloinen! En todellakaan väitä asiakkaana että olisin oikeassa, mutta voi ne asiat vähän nätimminkin hoitaa kuin tiuskimalla vastaan! huh

Eilen oli taas hyvä treeni päivä, oltiin vielä illalla ennen hernekeittoo ja pannaria T:n kanssa salilla :) Tänään oonkin ottanu vähän rennommin ton lukemisen kannalta, käytiin Erikan kans hyvällä kahvituokiolla ja sit perään taas hien täyteinen Body Attack
Kynnet näyttää nyt tältä! Kiitos brasilialaisen kynsilakan
 Jaahas, siinä sitä juttua taas tuli. Nyt odotan että ruoka valmistuu ja voisin siivota tän mun huoneeni koska täällä on ihan liikaa tavaraa joka ikisessä paikassa.

6 kommenttia:

  1. Haha, mulla on vähän sama noiden Huntereiden kanssa! Kun niitä Suomessa käytti, niin tuntu, että sai katseita jokaiselta vastaantulijalta! Asun nykyään Ruotsissa ja täällä taas tuntuu, että saa semmosia "so last season-katseita".. :D Mut aion silti olla se perässätulija-suomalainen ja tallustella niillä, koska Hunterit vaan on det bästa jag vet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne on ihan parhaat!! Etenkin näillä loskakeleillä ;) haha aika hauska :D

      Poista
  2. Juu radiolla asiakaspalvelu on kyllä ihan olematonta ollut aina kun oon siellä käynyt ja myynyt. Nykyään myyn mielelläni muualla kuin siellä. Onhan se pöytäkin ihan kiskurihintainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on, pisti ihan vihaks!! Ja mikä pahinta, en löytänyt mistään mitään minne voisi raaputtaa asiakaspalautetta.

      Poista
  3. Haha äiti osti mulle joskus aaaikoja sit semmoset "ratsastus"nilkkurit, mut ylläri, että jäi käyttämättä silloin, kun ei ollu muotia vielä. Olis vaan pitäny olla muodin edelläkävijä!! :D Ja sama Lonkkarin olkalaukun kans, mä jo kolmosella vedin semmosen kaa ku se oli niin "hieno" ja nyt se on KAIKILLA! :D

    VastaaPoista
  4. Onko ne hunterit ne vihreet saappaat, joita englannin kuninkaalliset aina pitää metsästysreissulla? - Ihailija

    VastaaPoista