maanantai 18. maaliskuuta 2013

Monday fun day

Äääh 9 päivää Brasilian matkaan! En jotenkin voi uskoa sitä, koska yleensä tommoselle kivalle reissulle lähdettäessä mulla on jo tässä vaiheessa selvää kaikki; mitä vaatteita otan mukaan? Mitä kenkiä? Asusteita? Mitkä vaatteet laitan matkalle...? Ihan kaikki tommonen! Mutta nyt ei. Oon ajatellut koko ajan vaan että en voi vielä intoilla matkasta ihan tolla tasolla, kun kirjotusurakkakin on vielä kesken. Mutta tajusin että noita kaikkia tarvii alkaa jo miettiä hyvissä ajoin, sillä mulla on viimeinenkin lyhyen espanjan koe ohi vasta ensi maanantaina ja keskiviikkona on jo lähtö! Apua
Vielä eilisestä! Eilen mulla oli siis taas testikuvaukset, eli kuvaajat, meikkaaja ja malli (eli minä) saa kuvat itselleen. Eli kaikki voittaa, kenenkään ei tarvi maksaa mistään :) Kuvauspaikkana oli Näsilinna täällä Tampereella ja olikin kyllä hieno paikka etenkin kuvaamismielessä (kylmyydestä huolimatta)!
  Järkytyin siitä kylläkin, että ton Näsilinnan rakennuksen lattioissa oli vieläkin oikeita verijälkiä sodasta?! Siis mitä!

No anyway, kuvaukset tuntu menevän tosi hyvin ja sain hyvää palautetta ja kehujakin! :) Nyt vaan odotellaan taas että mitä siellä saatiin aikaan ja kehtaako niitä julkaista minnekään! ;)

Tänään olin tekemässä ihanan hientäyteisen reenin heti aamusta, nyt viimesiä puristuksia siihen matikkaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti