tiistai 5. maaliskuuta 2013

So last year

Ihanaa, taas on yks kirppisurakka ohi ja lompakkoonkin jäi sievoinen summa rahaa, jonka voin käyttää kaikkeen turhamaiseen kuten kahviin, kahviin, teehen ja vaikka kahviin! Hahhaa, ei vaan - nyt ajattelin ostaa vähän jotain urheilukamppeita kun mulla on niin jäätävä pula niistä. Mun nykyiset on niin tylsiä ja niin nähtyjä jo, että kaipaan jotain uutta! Ajattelin myös testata H&M/Ginatricot -urheiluosastoa paremman puutteessa, sillä en halua kuitenkaan kaikkia rahojani käyttää miljoonan Niken topin ostamiseen, kun täytyis sinne reissuunkin jotain jäädä ;) Ootteko muuten ostaneet kyseisistä liikkeistä urheiluvaatteita? Mitä mieltä ootte olleet??

Ja tänään testissä oli uusi BodyStep -ohjelma! Ite tykkäsin siitä tosi paljon. Viime ohjelmaan verrattuna mun mielestä jotenkin kivampi. Ootteko te jo käyneet testaamassa uusia Les Millsin ohjelmia? Onko ollu hyviä? :)

Stepin jälkeen kipitin koululle syömään. Missä vihannessosekeittoa - siellä minä!!!
 Hei tulikin tässä mieleen että ensi viikon viikonloppuna on tiedossa taas yksi muotinäytös! Nimittäin Koskikeskuksessa. Ja ollaan vieläpä hyvällä asialla, elikkäs hyväntekeväisyysnäytös kyseessä. Eli merkatkaa kalentereihinne! Pitäis olla tulossa aika hieno näytös, pitkä suora catwalk, screenit ja kaikki! Tosiaan kaikki, sillä meidän pikku Vera-koira pääsee taas myöskin mukaan!! Se alkaa oleen jo ihan ammattilainen näissä hommissa kun sehän oli viime vuonnakin samaisessa näytöksessä ;) Remember? 

12 kommenttia:

  1. Voi eikä, ihanaa et Veera tulee taas! ;D <3 Sehän on jo kohta melkein emäntänsä kaltainen huippumalli! ;) Toi vika kuva on ihana, mun lempparikuva meistä! <3 Terkkuja ja torstaina nähdään! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha Eikö :-D ihan naurattaa jo sen puolesta.... Munki mielestä!! :)

      Poista
  2. Hei mä oon kans tulossa ja meidän Besto tulee Veran kaveriksi ;) mitähän siitäkin tulee :D apuaaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii eikää :--D En kans yhtään tiedä... katastrofi!

      Poista
  3. Heei mahtia, ilmota jotain aikatauluja sitten heti kun tiiät, ois superkiva tulla kattoon! Pelkään kyllä vaan, että oon taas vaihteeks töissä :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo minä ilmottelen!! :) Hope not :( Ne on joskus iltapäivällä luulisin

      Poista
  4. Häviskö sulta mitään tavaraa tuolta radiolta tai oliko rahan määrä mielestäsi suhteessa takaisin kotiin kiikutettuihin tavaroihin nähden? Kun radiolla yleensä sattuu ja tapahtuu.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mun tietääkseni hävinnyt, ja rahaakin sain mun mielestä yllättävän paljon! Haha :-D Mutta en sitten tiedä. :)

      Poista
  5. Haluutko paljastaa paljon sait suunnilleen? Oon harkinnu tuota radiokirppistä pitkästä aikaa, mutta kallis hinta epäilyttää, mutta jos siellä kuitenkin menee tavara hyvin kaupaksi niin miksei. Myin joskus 4 vuotta sitten viimeks radiolla ja sain sillon jotain 160euroa, mutta pelottaa että mitäs jos jääki miinukselle:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myin n 130€ lla, käteen jäi n. 90€ :) siellä menee kyllä hyvin tavaraa kun ei vaan laita liian kalliita hintoja :) joo mä pelkäsin että jäisin muka miinukselle, siks toi 90€ lämmitti mieltä oikein kivasti! ;D

      Poista
  6. Uus combat on mieletön, aivan huippubiisejä! Tosin jotenkin tuntu, että ei ollut niin rankka kuin edellinen.. Voi kyllä johtua siitä, että uusi ohjelma ja sarjat uusia, niin piti keskittyä enemmän, kun ei tiennyt mitä tulevan pitää.:D Ja hennesin topeista on kokemusta sen verran, että hinta-laatu on kyllä mielestäni kohdillaan niissä, ja kevääksi on tullut kivoja pirteitä värejäkin. -I

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että täytyy käydä testaamassa joku päivä! Biisit tekee aina paljon ;) ja totta, mikä tahansa ohjelma alkaa kyllä maistua puulta monen viikon jälkeen ;D okei kiitti vinkeistä! Taidan käydä heti tänään kattomassa!

      Poista