sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

The Before

Vitsit miten ihania kommentteja sain edelliseen postaukseen, kiitos kauheesti niistä vielä!! :)

Nyt on enää viikko kirjotusten alkuun, joten oon taas lukemiseenkin ekstra-motivoitunut ja nenä kiinni kirjassa!

Multa kysyttiinkin tossa että miten luen kirjotuksiin, miten jaksan jne. Kirjotan siis nyt keväällä vielä viimeset viisi ainetta: äikkä, psykologia, pitkä saksa, lyhyt matikka ja espanja. Eniten oon lukenut psykaa, koska se vaatii mulla tällä hetkellä eniten lukemista. Kieliä lähinnä kertaan, ja opettelen jotain hyviä fraaseja joita käyttää aineissa. :-D (Vihaan sanaa fraasi). Espanja tulee melkein luonnostaan sen portugalin siivellä, ainoo mikä voi mennä aina vikaan on se, että sekotan ne kaksi kieltä. Matikkaa alan huomenna laskeen kynä sauhuten ihan kunnolla ihan koulun penkillä. Sitä oon kyllä laskenut jo aika lailla ennen sitä preliä, josta sainkin E:n, joten sen kanssa ei niin hirveetä hätää - kun vaan on huolellinen.

 Oon kuullut joidenkin kirjotuksiin lukijoiden tekevän niin, että ei käy enää salilla tai tee suurin piirtein mitään muuta kuin lue nyt kirjotusten alla. Se on mun mielestä täysin väärin, koska siinähän puutuu ja palaa ihan loppuun sekä motivaatio laskee miinuksen puolelle. Oon itselläni huomannut, että kun käyn aamulla salilla, mulla on sen jälkeen ihan toisella tavalla energiaa lukea, kuin että olisin koko päivän vaan kotona enkä liikkuisi yhtään.  Viime keskiviikkona kun pidin (pakosta) lepopäivän liikunnasta kokonaan, olo oli ihan veltto ja löysä enkä oikein jaksanut lukemiseenkaan keskittyä. Joten suosittelen liikkumista vaikka lukemistakin on paljon! Jos ei käy salilla niin sit tekee edes vaikka puolen tunnin reippaan kävelyn pihalla!

BLAABLAABLAA jo riitti puheet koulusta kiitos!!!

Sen sijaan voisin julkaista itsestäni jotain kuvaa tänne! En oo ikinä harrastellut niitä ennen ja jälkeen -kuvia, mutta olishan se nyt kiva ihan konkreettisesti nähdä oma kehitys kuvien muodossa. Vaa'allakaan kun en oikein käy. Tässä siis mun tän hetkinen "päkkini" voilà!

 Nimetään nää niiksi Before-kuviksi ;)  Ja sitten katsotaan muutaman viikon päästä uusiks!

2 kommenttia:

  1. Oot ainoo jonka ees tiedän lukevan, ja siks skippaan sun postaukset tän maaliskuun kun kirjotat niistä koko ajan :D hahha:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaahas :D en mää ny sentään pelkästä siitä kirjota, kunhan vaan mainitsen että täytyy aika paljon lukea! Onneks tiiän etten oo ainoo joka lukee ;)

      Poista