keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Last day

Iik, enään tää päivä ja huomenna aamulla kymmenen jälkeen starttaa lentokone kohti Rioo! Ihanaa toisaalta päästä takas Suomeen ja arkeen :) Kun tuntuu tolta niin tietää että loma on tehnyt tehtävänsä!

Oltiin toissapäivänä käymässä mun salilla täällä! Se oli kuitenkin ehkä mun lempipaikka vaihtovuotena, siellä on niin ihania ihmisiä ja puhumattakaan siitä tunnelmasta, josta ei voi puhua edes samassa lauseessa Suomen salien kanssa! Täällä spinning-tunnilla kiljutaan ja huudetaan pikku boostiksi silloin kun tuntuu että ei jaksa tai silloin kun on muuten vaan super hyvä fillis! Mun spinning-ohjaaja kutsukin mut sen tunnille tänään, ja mähän menen!! Klo 16 poljetaan tänään!! Parasta!

Ja tosiaan, eilen eräs naishenkilö, jota en edes muistanut ikinä tavanneeni sanoi että oon lihonut :D ensimmäinen asia mitä se mulle sano oli toi :-D mitäs siihen kuuluu sanoa? Jaa. Kiitos? Eikun ei? Toivon että se on lihasmassaa se mun "lihominen" :'S







7 kommenttia:

  1. lihonnut?? mistä päin jos saan kysyä? :D hohhoijaa, joku kateellinen tais olla! Miljoonat ihmiset tekis mitä vaan että olis noin LAIHA ku sä..

    VastaaPoista
  2. Tai pikemminkin noin fit kun sä ;)^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin oletan että oon saanut vaan lisää lihasta luiden ympärille, sillä laihaks en itseeni koe! :)

      Poista
  3. Mä oon ainakin ihan ilonen että alan olla aikuisen mitoissa, toisin kun sillon vaihdossa..mutta vähän tökerö heitto ehkä silti :D

    Tervetuloo kotiin, haluun kuulla kaikki reissun yksityiskohdat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, olin kans aika laiheliini vaihdossa varsinkin sitä ennen ku aloin täälläkin saamaan vähän lihasmassaa :D hyvä näin!!

      Poista
  4. INES ET OO KASVANUT SENTTIÄKÄÄN :D ja jos joo, niin sitten se on vaan hyvä. Ihan niin kuin Rossullakin =)

    Ja niin, tervetuloo takaisin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, hyvä vaan kun on tullu vähän kyykkäiltyä ja nostettua painoja! ;)

      Kiitoksia <3

      Poista