tiistai 16. huhtikuuta 2013

Kiitti mulle riitti

Nyt voin ihan käsi sydämellä sanoa että lukio on totaalisen pulkassa! Huh :-D Viimeinenkin koe on suoritettu eilen ja nyt sitten vaan noitten kauppiksen kirjojen pariin...

Taas esitettiin toivomus että se ruokapäiväkirja olis kiva! Joten tässä eilisen muonaa

Aamu: 2 kuppia kahvia, mansikka-protsku-smoothie, vähän jugurttia ja raejuustoa + auringonkukansiemeniä

Salitreeni : sykemittarin mukaan 595 kcal

Lounas: Salaatti, jossa mm. rukolaa, motsarellaa, artisokkaa, aurinkokuivattuja kirsikkatomaatteja, kirsikkatomaatteja, parman kinkkua, cashewpähkinää sekä quinoaa
Välipala: omena, pähkinöitä

Ilta: raejuustoa, munakokkelia jossa kevätsipulia ja vähän pekonia

Älkääkä pliis luulko että laskisin siis mitään kaloreita, tykkään vaan seurata aina sykemittarista treenin jälkeen maksimisykkeet ja kalorit, niin tietää kuinka tehokas tai epätehokas oon ollut ;)

Tänään oonkin sitten tähän mennessä ollut ihan poikki. En tajua miksi koska nukuttiin pommiin, piti herätä klo 7 mutta herättiinkin 9:30..... hups. Tuli siis nukuttua pitkä yö, mutta salille mennessä olin ihan laiskimustuulella. Onneks siellä menikin sitten 30 minuutin Body Step niin sain itseni liikkeelle :) Sitten siihen vielä päälle vähän lihaskuntoa, 13 min reipasta kävelyä ylämäkeen ja kotiin tekeen lounasta!

Kohta hiihdän Erikan kans kahville :---) Tchau

8 kommenttia:

  1. Minä olen miettinytkin et ehditkö näkeen kavereitas kun treenaat niin meinaan paljon mutta näemmä kyllä:) kiva bloksi sinulla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kyllä, tärkeimpiä ehtii aina! Kieltämättä kun oli kirjotukset niin aika vähälle jäi mutta kerta viikkoon parhaan kaverin kans kahville vähintään!

      Poista
  2. Miten et oo vielä lukenu pääsykokeisiin jos kauppikseen aiot? Aikalailla monella jo ties kuinka mones kirjojen lukukierros käynnissä, että ehtii oppiin kirjojen asiat lähes tulkoon ulkoa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mulle oli kieltämättä ensi sijaisen tärkee toi Brasilian reissu heti kirjotusten jälkeen ja nautin siitä täysin siemauksin enkä lukenut :) Jos en tänä vuonna pääse niin kyllä mä ens vuodeks varmasti tekemistä keksin, lukemista ainakin! Ja ens vuonna uus yritys, valmennuskurssin kera jos tänä vuonna ei onnista. Kiitos huolen pidosta kuitenkin ;)

      Poista
  3. Mulla taitaa olla nukkumaanmenoaika kun alko naurattaan motsarella mozzarella ja rukola rucola :D mutta siis pointti oli että JEEE lukio pulkassa ja pikkulauantairiennot edessä!! (kai tuut sinne "tyttöjeniltapäivään"?!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha oon ollu vähän laiskimus :D ton moZZarella jutun huomasin itekkin mut en jaksanu painaa kumitusnäppäintä

      Poista
  4. järkee reenaa kun ei syökään tarpeeksi?

    VastaaPoista