keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Laiskamato

Oon kyllä ollu oikee laiskimus tänään!

Okei, olin mä aamulla BodyCombatissa hakkaamassa ja muutamat vatsat rutistamassa, mutta sitten kun sen jälkeen söin lounaan (sitä tonnikalasalaattia - taas) oli pakko ottaa torkut kun olin niin poikki!

Mutta hei, huomennahan on kiva päivä! Aamulla Morossa (toivottavasti) loistetaan kukkaistyttöfinalistien kanssa! Hahaa :-D Vähän jännittää, kun en oo saanut mitään kuvamateriaalia että minkälaista kuvaa sinne lehteen laitetaan...

Mulla ei oo mitään viisasta kerrottavaa tällä hetkellä. Lauantaina on taas muotinäytös, tällä kertaa Myyrmannissa! Eli jos olette lauantaina siellä päin, u know what to do! ;) Jännän lauantain näytöksistä tekee, että mulla on alusvaatesisääntulo ja nollavaihtoja. Nollavaihto meinaa sitä, että mulla on ihan helvetin moinen kiire vaihtaa vaatteita parissa kohtaa. Eli oon kahdessa sisääntulossa peräkkäin. O-ou, jännittää jo valmiiksi :-D

Mulla on tällä hetkellä erittäin tiukka rahatilanne ton reissun takia. Ja tietty silloin kun ei oo varaa, haluis ostella vaikka mitä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti