tiistai 28. toukokuuta 2013

F

Noh noh. Ehkä mä tännekin nyt ihan kerron että mikä tässä pännii mieltä! Ei enää yhtä pahasti kylläkään, mutta silti.

Mulle tosiaan soitettiin joku aika sitten että Milanosta jonkun mallitoimiston scoutti olis juuri minusta kiinnostunut. Että jos olisin päässyt vaikka lähtemään heti. Kun heti ei käynyt, myös syksy kävi. Täytyi vaan lähetellä kuvia Italian suuntaan ensin ja sitten katsoa uudestaan. No, me otettiin toimistolla uudet polaroidit musta (ilman meikkiä, koko vartalo- ja kasvokuvat) ja lähetettiin ne Milanoon. Eilen tuli tieto että en kelvannutkaan heille. Ja kun kysyttiin että miksi, niin sieltä vastattiin vain että: "Ei mitään erityistä, she just doesn't fit the profile."

Toihan on hyvin tyypillistä mallimaailmassa. Pettymyksiä satelee koko ajan. Toi oli vaan mun ensimmäinen iso pettymys tolla alalla ikinä. Ja iso olikin. Vaikka pidin koko ajan mielessä, että mikään ei todellakaan ole varmaa, ehdin silti mieleni perukoilla innostua asiasta vähän liikaa ja unelmoin siitä koko ajan! Toisaalta tiedostin, että Milanon mallimarkkinoilla täytyy olla HURJAN laiha ja olisin pitänyt kyllä näin jälkikäteen ajateltuna suurena ihmeenä, jos olisin sinne päässyt. Itse kun oon vähän liian "sporttinen" ehkä...
Tosiaan, ehdin innostua tosta jutusta jo tosi paljon, ja nyt mulla on eilinen ilta ja tää työpäivä tuntunut ihan siltä kun mun sydän olis särkynyt! Tai siis tuntuu että olisin menettänyt ihan elämän iloni vähäks aikaa. Oon nimittäin tässä nyt kaks viikkoo herännyt hymy huulilla joka aamu ihan vain ton ilouutisen takia. Ja tänään aamulla kun heräsin ja tajusin että siitä ei tarvi nyt vähään aikaan enää haaveilla, oli olo todella tyhjä!

Mutta, sille asialle ei nyt voi mitään. Ei mun usko silti tähän lopu, ei kaikilla mallimarkkinoilla tarvi niiiiin laiha olla. 

Nyt mun täytyy vaan saada taas jostain lisä-boostia kaivettua ja imettyä itseeni ja jatkaa täydellä tohinalla eteen päin ja kohti uusia seikkailuja...  
Kuvat: weheartit

10 kommenttia:

  1. Voi että! Mulle käy asioiden kaa vähän liiankin usein :( koita vaan jaksaa porheltaa eteenpäin ! Ja oot jo hurjan laiha, en usko että se oli siitä kiinni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Ja ne mallit siellä on kyllä ihan pelkkää luuta ja nahkaa, ei yhtään lihasta jota mulla sitten taas on :/ mielummin näin :)

      Poista
  2. Voi ei! Tollaset pettymykset kuuluu ikävä kyllä mallimaailmaan, niin kuin sanoit :( Oon itekin alalla ja tiiän todellakin että unelmat on suuria ja tavoitteet korkeella, mutta ne on pirun vaikee saavuttaa! Joskus tuntuu että vaikka ite antaa kaikkensa koko sydämestään, niin sekään ei riitä. Mutta hei ne oli kuitenkin kiinnittäneet suhun huomioo siellä Milanossa ja jo se on tosi mahtava juttu :) Älä anna yhen pettymyksen masentaa, uusia haasteita kohti ja sä tuut vielä menestymään kun pidät vaan asenteen kohillaan kuten aikasemminkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, ihmisiä kun kohdellaan tolla alalla kuin esineitä... :/ surullinen totuus!
      Kiitos tsempeistä! <3

      Poista
  3. Uutta haavetta vaan kehiin! Niiden avulla jaksaa :) ja ei varmasti jäänyt sun ainooks mahdollisuudeks edetä tolla uralla! Mä ainakin uskon suhun täysillä Ines! MItään ei saa jos sitä ei kovasti halua! <3 pus

    VastaaPoista
  4. En oo hetkeen käynyt lukemassa sun blogia, niin kuulin tän huonon uutisen vasta nyt tätä kautta... Voi että, harmittaa sun puolesta. Mut se oli kuitenkin vaan yks toimisto! Milanossakin toimii vaikka kuinka monia isoja toimistoja, ja ne kaipaa erilaisia malleja. Plus et Milanokin on vaan yks kaikista mahtavista paikoista, mihin voi päästä.

    Kyse ei välttämättä oo siitä, ettet ois tarpeeksi laiha, vaan "profiili" voi tarkottaa vaikka mitä olemukseen, luuston ym. liittyvää.

    Oot aivan upea ja voit päästä vielä ihan mihin vaan. Toivottavasti sulla ei oo tästä enää yhtä paha mieli. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! <3

      Ja enää ei todellakaan oo paha mieli, päin vastoin :) tajusin itekkin että maailmassa on paljon muitakin paikkoja jonne voisi päästä :) samoin ton profiili-jutun nään kanssa noin, ei se välttämättä laihuutta tarkoita :)

      Kiitos ihanasta kommentista <3

      Poista