perjantai 24. toukokuuta 2013

How about a rest day?

Huh nyt tuntuu jaloissa taas siltä että on lepopäivän paikka!

Olin ihan super väsy kun tulin töistä ja otin puolen tunnin päikkärit. No sen jälkeen olo oli yhä edelleen veltto niin päätin lähtee sitten riipaseen reippaan juoksulenkin. Tein kyllä onneks lyhyemmän kun eilen, tähän meni about 45min.  Pienen alkukankeuden jälkeen juoksu rullas taas niin hyvin! Loppumatkasta alkoi sitten jalat olla jotenkin ihan turta ja kun kävelin viimeisen pätkän kotiin, mun lihakset jaloissa oli niin kipeet että piharappusten kävelykin oli aika naurettavan näköistä :-D

Tänään oli taas töissä niin hiljanen päivä että! Ja kun on tylsää, alkaa ne pullat siinä vieressä tuoksuun melko hyviltä.

Yleensä mulla on niitten herkkujen vieressä ihan nollalinja kaikkien pullien sun muitten suhteen. Jos jotain syön niin ruisleivän. No, tänään tein poikkeuksen koska teki niin kauheesti mieli: söin korvapuustin!
Mulla ei ikinä tuu huono omatunto herkuista, jos syön niitä jonkun seurassa tai ns. "tilanteen niin vaatiessa", esim. jossain synttärikahvikesteillä tai muussa vastaavassa. Mutta noin kun oon yksin ja syön jonkun herkun sen takia että mulla on tylsää/en oo voinut vastustaa kiusausta, mulle tulee morkkis :-D Tänään taas huomasin, että mulla olis ollu paljon parempi olo jos olisin vastustanut sen pullan kiusauksen vaikka olis kuinka tehnyt mieli, kuin sen jälkeen kun olin sen syönyt. No, tulipahan taas muistutettua itseäni siitä! ;) Ja ei siinä mitään, oikein herkullinen puusti oli!

8 kommenttia:

  1. Ootpa ihanan nättinä ja raikkaan näköisenä vikassa kuvassa! :)

    VastaaPoista
  2. noh, se oli vaan pieni pulla :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos mainoksesta! Pitäisi muistaa että radan toisellakin puolen on elämää... ;) - Ihailija

    VastaaPoista
  4. Helloudi leidi, mul on haaste sulle mun blogissa ;)

    http://annalottajosefina.blogspot.fi/

    VastaaPoista