perjantai 17. toukokuuta 2013

It's Friday

No niin, tuhannet nuoret laittaa tänään päivityksiä: jipii , musta tuli ylioppilas ja vaikka mitä. Mutta itsehän en edes tänään ehtinyt koululle noutamaan omia arvosanojani :-(

Sen sijaan olin töissä taas aamuvarhain. Tänään olikin vähän erikoisempi päivä! Aamulehden kuvaaja tuli ja otti huomista lehteä varten musta kuvia siinä kahvilalla, jossa oon töissä. Sit työpäivän jälkeen tuli haastattelija ja kuvaaja meille kotiin ja jutskailtiin ja napsittiin jälleen kivoja kuvia! Huomenna sit vaan Aamulehti auki! ;)

Sit olikin lenkin vuoro! Pispanportaat x2 plus juoksua päälle, niin yli tunti siinä meni. Unohtamatta mun kunto-hulavannetta jonka olin unohtanut varastoon ihan tyystin! Mikä loistava kapistus! Itseasiassa yks malliystäväni vinkkas tosta mulle, että kantsii käyttää. Ja sitten muistinkin että ei hemmetti, mähän omistan jo tollasen!

Ootteko ikinä testanneet?! 

Huh mutta eilisen jälkeen kun kuvauspäivä oli totaalisen pulkassa, tiesi kyllä tehneensä töitä! En malta odottaa että video tulee ulos... :-D Voi apua sillon naurattaa! Päivän asu oli aika lailla tämä:
As you may notice, biksut on size Brazil.... Ja meikit ja hiukset yhdessä.... Ei ehkä ihan mun tyyliä!

Nyt suihkuun ja huomenna sit lauantain kunniaks taas töihin! En valita!

13 kommenttia:

  1. gosh, kuka lisää nettii tollasia paljastavia kuvia..

    VastaaPoista
  2. Gosh, kuka on kateellinen:'D ^

    VastaaPoista
  3. No jos oon rannallakin noissa bikineissä ja kehtaan olla niin kehtaan tännekin laittaa :D

    VastaaPoista
  4. En ole ikinä kokeillut hulavannetta, mutta vois kokeilla :) Hyvä vinkki :)
    http://cairni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Oot pelkkää luuta ja nahkaa! :o Anteeksi näin suorat sanat, en tarkoita pahalla! :) Toivottavasti et suutu, mutta luulin että sun ruokatavoilla ja treenillä lihasta löytyisi enemmän... siks olen näin hämmentynyt! Oletko käynyt ikinä kehonkoostumusmittauksessa? Ainakin rasvaprosenttisi on varmasti hyvin pieni, kun rinnoistakaan sitä rasvaa ei juurikaan löydy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa olen kyllä käynyt, ja rasvaprosenttini oli ainakin silloin yllättävän iso! Tosin toivottavasti on tapahtunut muutosta.

      Poista
  6. Mulle jäi jotenkin paha mieli edellisestä kommentista, joten piti vielä laittaa uusi! :D
    Mallimaailmassa kroppasi on siis varmasti juuri täydellinen, eikä mitenkään anorektinen.. Tälläisen tavallisen tallaajan silmään kuitenkin paistoi tuo luiseva olemus. Olen tottunut omaan leveään lantioon, kapeaan vyötäröön ja c-kupin tisseihin. Joten älä ota tätä pahalla! :)

    VastaaPoista
  7. kuinka kapeat nuo bikinit ovat takaa? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne mitkään stringit ole mutta ei mitkään vaipatkaan :'D brasilialaiseen tyyliin

      Poista
  8. Että Ines oot huippukunnossa! :) Pitäis itekkin jaksaa reenaa mutta jotenki ei työpäivinä vaan jaksa aina lähtee juokseen tonne ulos. Ja noi bikinit on ihanan väriset, kyllä tolla kropalla brassibikineitä voikin käyttää hyvällä omatunnolla ;) en kestä tota ekaa kommentoijaaa, gosh :DD

    nähään lauantaina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Veera!! :)

      Joo en määkään... Noita vaan riittää aina :'D

      Jee ihanaa, nähdään!! <3

      Poista