maanantai 6. toukokuuta 2013

Mekkopohdintaa


Itsehän en ole vielä yo-mekkoa ostanut, mutta 2 erittäin vahvaa kandidaattia olen jo löytänyt!! Lääh. Nyt täytyy vaan toivoa että mami tykkäis kans....

Tänään olin sovittamassa Muotikuussa muutamaa mekkoa. Kun myyjä toi mulle tämän, niin katsoin kyseistä yksilöä sillain että : "Eih.... En taida edes sovittaa..." Mutta herranjestas kun tykästyin! Niin se vaan on että noita on aina pakko sovittaa päälle. Ja niinkuin Muotikuun hyvään palveluun kuuluu, myyjä katsoi mulle myös sopivat kengät.... Ääks. Olin myyty. Ja jos multa kysytään niin toi mekkokin on myyty! Haha
Mun naamataulusta ei kannata välittää!!!
Muut mekot joita sovitin, oli jotenkin sellaisia, että mun vartalo hukkui niiden syövereihin. Ja itse koen että mun ei tarvi vartaloani mitenkään peitellä, niin toi oli niin loistavan kokoinen ja mallinen! Ja toi pilkullinen rusetti oli myös hauska. Ja mikä parasta, sopii yo-lakkiin! ;) Haha

Toinen mekko, jota sovitin oli kirkkaan oranssi. Siitä mulla ei oo mitään hirveen hyvää kuvaa. Se oli periaatteessa kotelomekko, mutta sitten tossa edessä oli sellanen liehuva kappale :-D Hyvin selitetty.
TED BAKER
Mitäs ootte mieltä?! Etenkin tosta mustavalkoisesta? 

Ja niin, puhumattakaan sitten siitä että mitä laitan juhlapäivän illaksi päälle, jatkoille... Voi apua.

No, asiasta ylin päättäjä on kuitenkin maksava käsi nimeltä äiti, joten se siitä aiheesta!

Tänään aamu starttas jälleen kerran loistavasti Body Attackilla. Taas virtaa riitti.

Hämeenkatu klo 7:30
Jumpan jälkeen kotiin lukeen!

Ja piiitkästä aikaa kahville hyvän ystävän kera jota en oo oikeesti varmaan puoleen vuoteen nähnyt! Shame on us. Tuli taas parannettua maailmaa ja parisuhteita ja vaikka mitä :-D

19 kommenttia:

  1. Ihan huippu tuo mustavalkonen! Tosi sun näkönen!

    VastaaPoista
  2. Vaude toi mustavalkonen sopii sulle niin hyvin! ja on kiva olla vähän erilainen mekko niin ei tuu jokatoisella samantyyppistä vastaan;) ja pakko sanoa että ihailen sua kun tuntuu ettet koskaan laiskottele vaan jaksat aina treenata tai opiskella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta toikin....

      Hahaa voi en mäkään läheskään aina ahkeroi, laiskottelen etenkin sunnuntaisin ;D

      Poista
  3. Ehdottomasti toi musta! Tosi kiva! :)

    VastaaPoista
  4. Mä oon varmaan ainoo joka tykkää oranssista enemmän :D hmpsh:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän tässä onkin ku seki on niin kiva .......

      Poista
  5. Mua ärsyttää tossa mustassa joku (ehkä kun toi rusetti on nniiiiiinn iso) niin sanon ton oranssin :D

    VastaaPoista
  6. Oranssi ehdottomasti! (:

    VastaaPoista
  7. musta ehdottomasti!

    VastaaPoista
  8. Hui hui nyt tästä tuli kyllä vielä vaikeempaa tästä päättämisestä! Molemmat on niin kivoja mutta tosi erilaisia.... Vaikee ees verrata!

    VastaaPoista
  9. Molemmat kauniita ja mustan mekon malli sopii sulle hyvin, mutta toi oranssi väri saa sut oikein hehkumaan, eli ehdottomasti se :)

    VastaaPoista
  10. Musta ehdottomasti! Harvalla on kroppaa tohon mekkoon, sopii sulle täydellisesti! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. WOHOO oon samaa mieltä! Kiitos ihana <3

      Poista
  11. Ehdottomasti toi musta! Toi oranssi on tommonen muodoton rätti, joka ei yhtään korosta sun vartaloa... Toi musta tuo sun kroppas esiin :)

    VastaaPoista
  12. Vau! Upea tuo ensimmäinen, mutta ton toisen väri kyllä sopii sulle myös hyvin!

    VastaaPoista