keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Perhosia vatsassa

Kiitos kivoista kommenteista viime postaukseen!

En jaksa asiaa vatvoa sen enempää, mutta siitä vielä kun jälleen Anonyymi sanoi ettei liene yllättävää, että tulee kommenttia hyvässä ja pahassa. Tai että kerjäisin arvosteluja kropastani. Ensinnäkin kritiikki ja toista mieltä olevat kommentit ovat aina tietenkin tervetulleita. Mutta kun se koskee jonkun omaa vartaloa, tyyliin: "näytätpä hirveeltä noissa bikineissä, onpas sulla ruma kroppa", niin tuo ei ehkä ole niin kypsää. Vartaloa koskevat negatiiviset kommentit on mun mielestä ihan OK silloin, jos laitan itsestäni kuvan tänne ja kysyn että "Mitäs mieltä ootte? Mitä mieltä olette mun kropasta?"

Anyways, mulla on huomenna tiedossa vapaapäivä! :) Kivaa, pitkästä aikaa. Käytän sen varmasti lukemiseen ja kuntosaleiluun. Tänäänkin aattelin ehkä mennä repäseen yhden BodyAttackin ellei leffasuunnitelmat vie voittoa.
Ja sain kuin sainkin itselleni varattua tänään vielä yo-kuvauksen ajan juhlalauantaille! Nyt kun oikein mietin niin nyt mulla taitaa olla kaikki yo-juhliin liittyvä hallinnassa! Mahtavaa! Nyt vaan odotellaan itse juhlapäivää! Eikun hitsi, entäs illan mekko? Ei mulla olekaan kaikki välttämättä vielä hallinnassa :-D
Huhhuh. Mua jännittää kuitenkin pari juttua tässä! Toinen on ihan lähiaikoina julkaistava musiikkivideo, jossa olin mukana! En tiedä odotanko innolla vai odotanko kauhulla. Odotan kuitenkin :-D Tapitan facebookia taukoamatta, että josko se olis jo ilmestynyt. Hmm...
Ja toinen juttu....... Siitä en puhu yhä edelleenkään! Mutta eilen kävin otattamassa uudet polaroid-kuvat toimistolla. Minne lieneekään ne sitten lähetetään..........

6 kommenttia:

  1. en malta odottaa, et kerrot noi kaikki sun salaisuudet ;) Haluun nähdä musiikkivideon ja kuulla noista uusien kuvien lähettämisestä lisää! :)
    Kiva, kun postailet päivittäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä paljastuu! Ainakin se musiikkivideo piakkoin!

      Poista
  2. Sulla on kaunis vartalo eikä kellään oo oikeutta haukkua sitä! :/ Oot nätti! <3 :)

    VastaaPoista
  3. Mihin kaikkeen kateus saa ihmiset sortumaan... :(
    Tiedät silti varmasti, että näytät todella todella hyvältä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, sanos muuta... :/

      Kiitos kivasta kommentista! :)

      Poista