maanantai 13. toukokuuta 2013

When life gives you limes, pour some tequila, shake some salt and come sit by me

Huhhuh. Nyt ollaan takaisin täysin elävien kirjoissa. Eilen niin ei voinut sanoa. Hyi olkoon. Nyt ei mitään noin railakasta sitten ennen yo-juhlien kiitos!

Mielialakin mennyt ihan vuoristorataa. Toisaalta elämä hymyilee, toisaalta se hymyilee vähän vähemmän. Mutta koska haluan keskittyä enemmän niihin positiivisiin elämän pienempiin ja vähän suurempiin iloihin, haluan puhua vain niistä! Ja sitten huomaan taas elämän todella hymyilevän kun tajuan että kenenkään ei pidä eikä saa sitä estää (vaikka yritys on välillä erittäin kova). Kukaan ei mua määräile!

Tulossa yo-juhlat, saan kaikki ihanat, läheiset ihmiset kokoontumaan mun kanssa pitkästä aikaa. Paitsi tietenkin ne ystävät jotka valmistuvat myös...... Mulla on sinne ihana mekko ja kengät jo hankittuna ja kaikki alkaa selkiytyä.
Menestyin viikonlopun kukkaistyttökisassa paremmin kuin hyvin. Jonkun tollasenkin ilon avulla riittää puhtia jo pitkälle, kun huomaa onnistuneensa!
Mua pyydettiin Aamulehden haastateltavaks nyt kun pääsen ylioppilaaksi. Voitteko kuvitella, meidän koulun rehtori ja opot oli yhteistuumin päättäneet että juuri minä olisin siihen hyvä henkilö! Miten kivaa :)
Pääsen huomenna TÖIHIN!! Tammelan torin torikahvilaan! Oon odottanut tätä valehtelematta koko talven! Ihanaa!
Mun ensi lukuvuosi on täysin auki. Toisaalta vähän pelottavaa, toisaalta niin mahtavaa! Kaikki on mahdollista. Toivottavasti saisin toteutettua joitain haaveitani :)
Tällä viikolla on tulossa yks super mahtava juttu! ;) Joka takaa myös mahtavan kesän lopetuksen... Hahaa ei vitsit kun tekis mieli kertoa teille mutta enpä taidakkaan kertoa, se selviää myöhemmin! Liittyy musiikkiin...
Siinä teille! Jos elämä välillä potkii persuksille (:-D) niin se seikka pitää siirtää jonnekin mielen nurkkaan piiloon. Ensin nukkua tietenkin hyvät ja pitkät yöunet, ja sitten keskittyä niihin hyviin, pieniin iloisiin asioihin elämässä!

Iloista viikkoa ihan kaikille <3 br="">

4 kommenttia:

  1. Mikset osallistu missikisoihin? :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä se aina välillä käy mielessä mutta en sitten tiedä:)

    VastaaPoista
  3. Heeei Ines, mistä toi oranssi paita on?:)

    VastaaPoista