maanantai 17. kesäkuuta 2013

Ah niin ihana materiaonni

Aamu alkoi tavalliseen tapaan. Nousin sängystä, puin, pesin hampaat ja meikkasin. Olin ihan silmät ristissä. Kunnes sitten pääsin keittiöön ja otin lasin vettä ja istahdin puhelin kädessä pöydän ääreen. KAS! Pomo laittanut viestiä että pidä vapaapäivä kun on niin huono sää! Ja minähän pidin! Voitte vaan kuvitella, ei oo mitään sen parempaa tunnetta kuin vaihtaa takaisin sleeping-moodille ja kömpiä takaisin peiton alle lämpimään kainaloon!! aah. Taas lisää univelkojen nukkumista aina melkein klo 12 asti.


Päätettiin tänään suunnata Ideaparkkiin! Oon jo vähän aikaa halunnut sinne, koska mulla oli yks juttu sieltä hakusessa.... Nimittäin NÄMÄ!!!

Itse oon noista ihan onneni kukkuloilla! Niin makeet! Ja tietämättäni Spirit Storessa, josta nuo ostin, oli vielä kaikista tennareista -10% ! Pelkkää säästöä siis! :-D

Mutta mitäs te ootte mieltä? Hot or Not? Makuasioista turha alkaa kiistellä, mutta mun mielestä noi on ihan huiput! Niin hyvät kävelläkin vielä! Mutta pistäisittekö itse ikinä jalkaanne?

16 kommenttia:

  1. Höh, musta olis inhottavaa herää siihen, että työvuoro on peruttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, oon koko kesän muuten 6 pv viikossa töissä, joten tommoset yllätysvapaapäivät ei mua hirveesti lannista! ;)

      Poista
  2. Nukutko alasti, ku sulla ei näy mitään olkaimia tuossa sänky-kuvassa? :O :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa tietenkin nukun! :-D

      Poista
    2. HÄH?! nukuks oikeesti alasti??? :D?

      Poista
    3. Siis JOO hyi oksetus!!! Vielä kun nukun poikaystävän vieressä niin hyi olkooon!!!

      Poista
  3. Haluaisitko tehdä ruokapostausta ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän tarkennusta että minkälaista?:)

      Poista
  4. Hot!! Tykkään :) Ei sopis vältsisti omaan tyyliin, mutta hienot ovat!

    VastaaPoista
  5. Heippa!

    Blogisi vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta ja päätinkin alkaa jo seuraamaan blogiasi! :) Onnea mallinhommien kanssa! :) Olen itsekin tehnyt mallinhommia, joista kirjoitan omassa blogissani!

    <3:llä Elina

    http://elzuwiu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla että tykkäät! :) Ja kiitos! <3

      Poista
  6. Miten se Tammelan torikahvila on auki? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 7-14 arkisin ja lauantaisin klo 15 asti. Juhannuksena eli huomenna klo 13 asti :) tervetuloooo!

      Poista