torstai 20. kesäkuuta 2013

Hyvää juhannusta sillä ehdolla että.....

.....
KÄYTTE ÄÄNESTÄMÄSSÄ MUA! 

Sehän on selvää että mun äänestäjät on aina tähänkin asti saaneet paljon aikaan ja niin toivon nytkin teiltä rakkaat lukijat!

Osallistuin siis modelmanagement.com sivulla tällaiseen maailmanlaajuiseen kisaan. Lukuisissa maissa pyörii oma, maan sisäinen kisa ja Suomessa sitä "johtaa" huippu Paparazzi. Tänään sain tiedon että minut on hyväksytty tuohon online-kisaan mukaan. Tässä netissä olevassa kisassa siis saa antaa ääniä ja nyt pyydänkin teitä ihanat antamaan äänenne minulle!

Olin kyllä ihan otettu jopa kun itse Majuri oli mun sivuni jakanut haha! :-D

Äänestys tapahtuu TÄÄLLÄ !

Kavereille kerrotte kanssa!
Kiitän jo etukäteen!

6 kommenttia:

  1. kävin antamassa ääneni..SULLE :) Hyvää juhannusta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti <3 Ja samoin hyvää juhannusta ! ;)

      Poista
  2. Äänestin :) mä oon muuten lukenu tätä sun blogia brasilia-ajoista asti, mut en vaan ikinä muista kommentoida mitään. Tää on eniveis tosi kiva :----)
    Beijooos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Minjaseni <3 Hahaa sieltähän tää vähän niinkun jäikin! beijinhos <3

      Poista
  3. Äänestetty :) Ihan huippu juttu tämä :) Onnea :)
    http://cairni.blogspot.fi/

    VastaaPoista