sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

One day of rest

Oih ihana vapaapäivä!

As we all know, mulla on koko kesän vain yksi vapaapäivä per viikko. Niinpä tuntuu ihanalta vaalia tätäkin päivää ja rentoutua kunnolla! Kävin tänään jo puolenpäivän aikaan kiertelemässä kauppoja jos olisin löytänyt jotain kivaa. Mutta olin jotenkin ihan poikki. Kävin kahvilla ja mietin että pitäiskö vaan palata kotiin löhöömään. Kun kerroin suunnitelmistani poikaystävälle, sanoi se mun mielestä niin ihanasti : "tee se, sen sä oot ansainnutkin! Ja niin totta vie olenkin! Aamupäivällä mietin vielä että mitäs sitä tänään tekis, meniskö jumpalle vai lenkille. Mutta tajusin että kyllä mun täytyy ainakin kerran viikossa rentoutua täysin, ilman töitä ja sporttailuja!  Oonkin hemmotellut itseäni nyt ja syönyt vähän eilen töistä tuomaani pullaa! NAM! Huippuhyviä suupaloja rahkapullasta ja kristallipullasta. En oo oikein ikinä tajunnut pullien päälle mutta kyllä noi on hyviä!

Pulla (tai kaks) kesässä pitää mielen iloisena

Eilen olin kuitenkin reippaana salilla heti työpäivän jälkeen. En kuitenkaan tehnyt muutakuin aerobista, pitkästä aikaa Nike Training Centerin Core Cruch -treenin 3 kg:n pallolla (oli muuten rankka taas...) ja vähän rintaa. 

Illalla rentouduttiin syömällä perheen kanssa hyvää ruokaa ja juotiin pari siideriä! (Tai siis minä join:-D)
Lauantai klo 6:15
Nyt oon taas nauttinut olostani niin paljon, että voi palata huomenna töihin! Myös suunnitelmissa piiiitkästä aikaa jumppa salilla heti työpäivän jälkeen!

4 kommenttia:

  1. Voi vitsi tykkään tästä sun blogista! Luin tän viikonloppuna melkein alusta loppuun ja ilahduin, kun olit päivittäny taas! :) täältä saa tosi paljon motivaatioo omiin treeneihin ja muutenkin, keep going!

    Missä oot muuten töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos niiiin paljon, tämmöset kommentit ne auttaa aina jaksamaan! :) Kiva että voin jotenkin olla "avuksi" ;) I will! U too ;)

      Tammelantorin torikahvilassa olen. :) Treellä siis.

      Poista