maanantai 24. kesäkuuta 2013

Something real

Uusi viikko, uudet kujeet. Ruotuun on palattava sillä musta tuntuu että söin eilen koko päivän koko ajan! Olin kyllä tekemässä reippaan kävelylenkin, mutta se ei paljoa oloa helpottanut, kun oli muka koko ajan nälkä!

Mulla on jäänyt nyt kuntosaliharjoittelu aika tosi vähälle. Johtuu kyllä osin siitäkin, että olen ihan tietoisesti halunnut jättää sen painoilla harjoittelun aika minimiin ja keskittyä aerobiseen liikuntaan, mutta myös siitä että ulkona on vain niin paljon mukavampi juosta. Nyt kuitenkin keksin että miksi en yhdistäisi samaan treeniin kuntosalia SEKÄ ulkona juoksemista? Mikä neronleimaus; päätin että tänään salille mennessä laitan ulkolenkkarit jalkaan ja lähden salilta mun lempilenkkimaastoon - Pyynikille - juoksemaan ja sen jälkeen kevyttä kuntosalia! Mulla on meinaan jotenkin löysä olo ja lihaskunto tekis kyllä hyvää!

No, sitten ruokaan. Oon nyt parina päivänä innostunut tekemään itselleni munakkaan!
Olen rikkonut kippoon 2 kananmunaa, sekoittanut ne ja kaatanut vain pannulle kypsymään. Siihen ei tarvi edes mitään rasvaa alle sillä keltuaisista tulee sitä jo ihan riittämiin. Sitten vain laittanut sinne väliin mitä kaapista on löytynyt! Viime kerralla laitoin kirsikkatomaatteja ja lihapullaa ja viereen salaattia, tänään laitoin juhannusruokien jämiä.

Ei ehkä mitään esteettisiä annoksia mutta väliäkös tuolla....

Loppuun vielä yks biisi mihin sytyn tällä hetkellä jostain syystä tosi paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti