sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Ylioppilas Salmari palveluksessanne

Ehkä elämäni paras päivä tähän asti. Eilinen siis. Ihan mahtavaa!

Lakitus alkoi jo 8:15 joten herätyskello pirahti soimaan siinä 5:45. Hiukset ja meikin (erittäin vaativat sellaiset) tein itse. Tykkäsin mun koko asusta niiin paljon että en pääse tosta mun mekon upeudesta yli, vaikka itse sanonkin! Oon niin ilonen että päädyin tohon mekkoon enkä siihen oranssiin.

Juhlat onnistu muutenkin ihan täydellisesti.

Laitan tänne myöhemmin enemmän parempia kuvia kun vaan saan niitä. :) Nyt edes jotain sneak peekiä juhlista. Tai no, lähinnä mun lookista heh


Tänään oonkin sitten tankannut itseeni koko kesän edestä herkkuja, porkkanakakkua, keksiä ja eilisiä salaatteja niiiiin paljon ettette halua ees tietää!! Okei viiniäkin tuli eilen litkittyä jonkun ajan edestä....

Huomenna seitsemään töihin MARS.

P.s. Tulkaa oikeesti Tammelan torille mua moikkaan kahville joskus!!!! Oon niin ihana kahvilantäti ja keitän Tampereen parhaat kahvit että se pitää ihan käydä todistamassa kunkin itse. :-D

8 kommenttia:

  1. Paljon onnea ylioppilaalle! :)
    Mekko on täydellinen ja juurikin sun päälläsi!

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko ja upea nainen! onnea vielä sullekin, vau <3

    VastaaPoista
  3. Onnea! Ei toi oo se lukio mikä on kalevan uimahallin vieressä? Sä oot selkeesti sun äitiä pitempi. Sun poikaystävä yli 190cm? Aika paljon luvattu että sun kahvi ois kaupungin parasta. Se on melkein testattava... ;) - Ihailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sepä se :) No juu varmaan kolme senttiä! Ja ei ole yli 190 cm, mä kyykkään :D

      Poista
  4. Laita lisää kuvia juhlista! :) hienon näköistä on kyllä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps tänään ajattelin laittaa, jos vaan suinkin ehdin! :)

      Poista