maanantai 22. heinäkuuta 2013

22/7

Taas on uusi viikko pyörähtänyt käyntiin, ja kylmissä merkeissä pyörähtikin! Töissä oli niiin kylmä, mulla oli kaksi neuletta päällekäin ja lämmiteltiin käsiämme pidellen puoli tyhjiä kahvipannuja kämmenien välissä....  En malta odottaa että kohta lämpenee taas!

weheartit
Mutta onneks tämmösellä säällä on hyvä harrastaa tota sisällä jumppailua. Olin taas BodyStepissä, tykkään niin siitä ohjelmasta. Mutta tänään on mentävä todella aikasin nukkumaan, sillä nyt huomaan kuinka lauantain - tai siis eilisen - valvominen verottaa jaksamista. Olin äsken niiin väsynyt että hyvä kun silmät pysyi auki! Hyi olkoon

Hei mietin tässä että tykkäisittekö jos pitäisin ruokapäiväkirjaa taas? Sitä en ookkaan vähään aikaan tehnyt, mutta se vois olla ihan mun itsenikin kannalta hyvä! Töissä varsinkin tulee syötyä välillä sitä sun tätä pieniä määriä, ja huomaamattani niistä saattaa kertyä vähän liikaakin! Pahe kahvilassa on se että napsii pieniä pullan / kakun muruja tyhjiltä tarjottimilta päivän mittaa. Not good!
weheartit

Anyways, menneen viikon liikuntahommat oon laittanut ylös. There you go!

Ma: BodyStep
Ti: -
Ke: BodyStep 30 min ja vatsat
To: BodyStep - TAAS?!?!! Ei sopinut mun aikatauluun mikään muu jumppa, joten....)
Pe: BodyBalance - Eka kerta, ja takuulla otan tavaksi käydä jatkossakin! Teki niiin hyvää!
La: töitä ja juhlimista...
Su: löhöilyä....

5 kommenttia:

  1. Kumpa paranisin jo, BodySteppi on niin kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, voin vaan kuvitella miten tylsää olla kipeenä! :(

      Poista
  2. joooo ruokapäiväkirjaa kehiin :) KUVILLA mieluiten! (itse otetuilla)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri niin! Ruokapäiväkirja ja siihen mukaan treenipäiväkirja :)

      Poista
    2. Okei hyvä idea! En ehkä ihan aina ehdi kaikkea kuvaamaan mutta edes osa! ;) Kiitos vinkistä!

      Poista