tiistai 16. heinäkuuta 2013

Eväsjuttuja

Ajattelin kertoa teille että mitä oon nyt hiljattain syönyt töissä evääksi! Koska mulla on ollut tosi aikaisia lähtöjä aamulla, olen kuin olenkin ottanut aamupalan mukaan töihin kotona syömisen sijaan. Joka aamu oon syönyt töissä maitorahkaa. Tässä tämän aamun pala:
Puolikas maitorahka
ruishiutaleita
vähän pähkinöitä
pieni loraus soijamaitoa
banaani
ananasta

Täks aamuks tein rahka-hiutale-pähkinäsetin jo eilen illalla ja ai että miten tuli hyvää!

Lounaaksi oon aina kun mahdollista ottanut mukaan edellispäivän ruokaa mitä kotona on tehty. Tänään vuorossa oli eilistä grillibroileria (taivaallista!) ja koska lisukkeiden tilanne oli huono, pilkoin mukaan vain tomaattia ja kurkkua. Tänään olikin supernälkä ja söin vielä ruisleivän tohon kaveriks!
 Eilen oli kyllä paras lounas ikinä! Sitä mun sunnuntaina kalastamaa haukea ja sunnuntain salaatti-mixiä. Aaaah oli niin hyvää!
Jos taas kotona ei ole yhtään mitään valmiina niin käyn ostamassa raejuustopurkin ja pilkon kurkkua ja tomaattia purkkiin. Lisäksi tulee yleensä syötyä töissä vielä lohileipää että tulee maha täyteen!
Haluaisin opetella tekeen jotain super-extra-terveellisiä-herkku-smoothieita joita vois ottaa töihin kätevästi mukaan. Täytyy etsiskellä reseptejä ja ruveta hommiin!
Kuvat: weheartit

6 kommenttia:

  1. Haha lounaat varmasti on hyvää, mutta näyttää yhtä ällöiltä kun mun ja siks en ikinä kuvaile niitä :D esim tänään mun jauheliha, papumössö jossa heitetty mausteita, salaattia, kurkkua, paprikaa joukkoon ja riisikakkua sivuun :D näyttää hirveeltä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha sanoppa muuta.... Kaikkee muuta ku hyvän näköstä mut niin hyvän makusta! :-D Etenkin jos teen kasvisruokaa niin niistä vasta se estetiikka onkin kaukana ......

      Poista
    2. Musta noissa ei oo mitään vikaa! Toltahan muidenkin tekemä ruoka näyttää! Ei kaiken tarvi olla ravintola-annosten näköistä :)

      Poista
    3. Totta toikin! Eri asia miltä ne näyttää blogissa.... :D mutta hyvähän se on näyttää ettei kaikkien annokset näytä gourmet-ruuilta ;)

      Poista
  2. Laita tännekkin sit smoothieohjeita, jos löydät herkullisia... :) Mulla ainakin olis hakusessa ikäänkuin "täyttävämpi" smoothie mikä olis niin tuhti, että riittäis ihan itsessään aamupalaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai! Meillä kyllä tehdään kotona päivittäin yhtä täyttävää sorttia niin voin laittaa sen reseptin tänne ;)

      Poista