tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kiukkupäivä

Ilman mitään syytä, mua on ärsyttänyt tänään kaikki! Jopa minä itse olen ärsyttänyt itseäni. Ja jos saisin ihan vapaasti valita olisin halunnut olla omissa oloissani koko päivän kotona, vaikka siivoten ja vähän urheillen, mutta asiakaspalvelutyö tietenkin pakottaa pinnistelemään ja hymyilemään ja olemaan kiva kaikille ihmisille. Ehkä ihan hyvä! :) Toivon että päivän yleisfiilis on johtunut niistä kuuluisista naisten päivistä.....

Mutta päivän kyllä pelasti että Gogolla meni heti mun töiden jälkeen tiukka BodyCombat jonka sai vetää ihan täysillä ja hakata ilmaa. Niin että hiki virtasi ja tunti meni ihan hurauksessa!

Mulla ei oo oikeesti mitään kuvia otettuna tässä, niin muistutanpa teitä äänestämään minua tuossa Fresh Faces -kilpailussa! (Ja jos olette niin jo tehneet, eihän kertauskaan pahaa tee :'D)

Äänestä TÄÄLLÄ!


Jos jotain kiinnostaa mun eiliset syömiset niin tässä tulee!

aamu: puolikas rahka, purkillinen ananaspaloja, mehukeittoa, pähkinöitä + kahvia ja vettä

aamupäivä: vähän alle 200g raejuustoa, ruisleipä kinkulla, salaatilla sekä tomaatilla ja kurkulla. Vähän kylmäsavulohta. 

BodyStep 60 min

illallinen jumpan jälkeen: uusiaperunoita, vähän porkkanaa & kukkakaalia, lämminsavulohta, salaattia, sinappisilakkaa jne....
    Jälkkäriksi: 2 pientä palloa kermajätskiä, 1 pallo vadelmasorbettia + kahvia

ilta: omena, pieni kipon pohjallinen hyvää linssikeittoa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti