keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Laiskottaa

Apua oon vaan miettinyt mikä mua oikein vaivaa!  Eilisen ja tämän päivän ajan mua on vaan ärsyttänyt kaikki ja tänään ihan valtavan vetämätön olo ja tuntuu että jokainen liike vaatii kauheita voimaponnisteluja. Tosi rasittavaa! Plus että tänään on ollut kauhee nälkä joten oon sitten vaan löhöillyt ja ladannut akkuja ja pitänyt lepoa liikunnasta. Varmaan sitä mun kroppa kaipaa ja viestiikin! Tänään aikasin nukkuun ja huomenna jaksaa vaikka taas jumppailla! Ihmettelen ihan että jaksoin tätäkin ruveta kirjoittamaan :-D

Eilen söin:

aamu: puolikas rahka, mehukeittoa, ruishiutaleita, siemeniä, banaani + vettä ja kahvia
aamupäivä: omena, 200g keso-raejuustoa, ruisleipä kinkulla, salaatilla, tomaatilla ja kurkulla. 

BodyCombat 60 min

illallinen: uusiaperunoita, porkkanaa, kukkakaalia, vähän savulohta ja silakkaa.

ilta: pala pannukakkua vadelmilla ja vaniljajädellä = nam!
En tiedä teistä, mutta niinkuin oon jo maininnut, aamupala on mun mielestä ihan paras juttu päivässä! En tiedä miksi. Mutta töissä esimerkiksi joka päivä mua ihan harmittaa joka kerta kun lusikoin viimeisen lusikallisen tosta mun herkkusetistä jonka teen joka ilta seuraavaa aamua varten. Se on niin hyvää!

Nyt täytyy kyllä ideoida jotain uutta kivaa postausta. Heti kun jaksan. Öitä jo valmiiksi, pusipusi


1 kommentti:

  1. Liian vähän lepoa ja ravintoa ja liian paljon fyysistä toimintaa. Lepää ja lataa akkuja,tyttö hyvä! :)

    VastaaPoista