sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Levikset repee

Hyvää sunnuntai-iltaa!

Ihan ensimmäisenä että kiitos ihana sinä (Jessika) joka tulit moikkaan mua eilen!! Tulin niin iloseks sun kommentista ettei mitään rajaa!! :) Jos ikinä näätte mua ja mietitte että pitäiskö tulla nykäseen hihasta vai ei niin tehkää se, koska siitä tulee mulle ja varmasti teillekin hyvä mieli!

Just kun joku ehti kehaisemaan että "kiva kun päivittelet niin usein!" niin saman tien hiljenin täällä! Sorry! En ole ehtinyt kirjoittelemaan eikä mulla oikein ollut mitään kirjoiteltavaakaan. Inspiraation puute. Mutta luulen että nyt siihen on tullut muutos!
Sain ihanalta Roosalta Leviksen vintage-shortsit!
Mutta mulla on ollut oikein kiva viikonloppu. Perjantaina ja lauantaina töissä as always. Mulla olikin perjantaina ja lauantaina ihana työkaveri sijaistamassa toista ihanaa työkamua! Kyseessä oli tyttö, joka sai kyllä mut motivoitumaan ihan parillakin elämänalalla. Hän opiskelee juuri sitä mitä mäkin haluan jatkossa opiskella, kauppatieteitä & markkinointia. Mulle tuli jo nyt kauhee hinku lukea jo ensi vuoden pääsykokeisiin, kun tänä vuonna lukeminen oli vähän nihkeää.   Muuten, hurjasti onnea kaikille jotka pääsi tänä vuonna haluamaansa opiskelupaikkaan!! 
Lisäksi kyseinen tyttönen on ollut ennen samalla mallitoimistolla listoilla kuin minä nyt, mutta on nykyään erittäin tasokkaan suomalaisen mallitoimiston listoilla Helsingissä ja on päässyt jo mallintöiden ohella matkustelemaankin! Mun unelma siis.

Sanomattakin selvää, että tämä mallityttö on mun mielestä ainakin ihan erinomaisessa kunnossa ja sain siihenkin paljon motivaatiota lisää. Olen nimittäin huomannut että mun ote on vähän ruvennut luisumaan kun on joka päivä tuolla töissä ja syön siellä aivan liian huonosti työpäivän aikana! Niinpä oon päättänyt tästä lähtien pakata kunnolliset, terveelliset evään töihin joka päivä. :) Samoin ajattelin että voisin aamupalan syödä joka päivä tästä lähtien kotona rauhassa pöydän ääressä istuen, enkä töissä siinä jo valmiissa kiireessä seisten. Eli eikun kelloa aikaisemmin soittamaan!
Mutta nyt on mun aika mennä kiireen vilkkaa nukkumaan, kirjottelen kaikesta lisää vaikka huomenissa jos vain suinkin ehdin!

4 kommenttia:

  1. Jos tuntuu, että ote lipsuu. Niin mun ehdoton vinkki on, että paljon paljon enemmän aamupalaa. Susta tuntuu, että syöt paljon, muttet toden totta syö:D tee joku ihan valtava proteiinisetti ja kuitua aamulla, niin päivä menee paljon paremmin!;D ja ihanaa, että oot saanut unelmiin taas lisää uskoa ja motivaatiota=)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla oli itseasiassa ihan sama juttu mielessä! :) Se on jääny vähän vähäiseks ihme kyllä tässä viime aikoina, vaikka yleensä toitotan aamupalan puolesta! Nyt asiaan tulee muutos ;)

      Poista
  2. varmasti saavutat vielä sun opiskelu-unelman, ei se tosiaan muuta vaadi kun niitä istumalihaksia että jaksaa lukea:D! voisin kuvitellakin että opiskelisit markkinointia :) tsemppiä siis ensi vuoteen. ja olet vaan vitsi niin hurjan nätti=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se! Ja oon 150% varma että ens vuonna jaksan varmasti ja istumalihaksia riittää! Kiitos ihana <3

      Poista