tiistai 2. heinäkuuta 2013

Not-so-fine jewerly


Tiedättekö sen tunteen, kun kesken hauskan mökkireissun kavereiden kanssa huomaat olevasi raskaana. Ja kappas, synnytätte Hervannan jäähallin vaihtopenkillä vauvan - entisen luisteluvalmentajan kannustaessa vieressä. Läheiset sanoo: "Juu onhan toi vauvakin ihana mutta tohon loppuu sun nuoren aikuisen elämä!" Ja sitten avaatte silmänne. Ja vaikeroitte että "ei miksi tässä näin kävi...? En mää vielä lasta halunnut..." Ja sitten hiljalleen ihana todellisuus valtaa mielen että...  ....AAAAAHHHH se oli unta!!!

Jos ette niin minä tiedän! Näin kävi mulle tänä aamuna kun heräsin! En oo ikinä ollut niin helpottunut herätessäni :-D

Jepa jee se siitä alkukevennyksestä. Vauvaunista huolimatta tää päivä on ollut vähän huonohko :-( Oon ollut ihan veltto ja vetelä ja on tuntunut kuin koko maailma olis mua vastaan / kaikki menee mönkään! No, töistä päästessä mieliala vähän koheni ja kävin ostaan pari kivaa juttua Hennesin alennusmyynneistä. Voi mikä kiusaus shoppailulle kun en enää liiku autolla vaan bussilla, ja kävelen Tampereen keskustan läpi joka päivä.  Auttakaa!

Siitä on niiiin pitkä aika kun oon ostanut koruja itselleni, joten nyt oli korkea aika!

Olin eilen piiitkästä aikaa BodyStepissä, niin kuin suunnittelinkin tekeväni! Oli kyllä taas niin kivaa ja puhtia riitti loistavasti! :) Fiilis oli katossa! Huomaa kyllä että oon lenkkeillyt melkoisesti vaikka jumppailu on jäänyt vähemmälle, kun niin hyvin jaksoin. Tänään oon kyllä huomannut reisissä, selässä ja hartioissa että tuli Steppailtua ekaa kertaa kuukauden tauon jälkeen!

2 kommenttia:

  1. sun blogi on tosi mielenkiintonen ja motivoiva ja kiinnostava. ihanaa kun jaksat kirjottaa niin usein! tosi kivaa lukee liikunnasta ja ruuasta, jaksaa itekkin pitää ittestään huolta paremmin. olis hirveen mukava jos kertoisit useemmin/lisää sun mallinurasta tai mallintöistä ylipäätään kun siitä on niin mielenkiintosta kuulla.kiitos hienosta blogista! :)
    P.s. olis kanssa kiva kuulla miten hoidat sun ihoo koska se on niin upeen näkönen aina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 kiva että tykkäät! :)

      Ja voi kyllä kirjottaisin jos niitä olis byhyy :( Kesäaika on vähän kehnoa mallintöiden rintamalla ainakin Tampereella... Toimistokin on vähän niinkuin "lomalla". Kirjotan varmasti aina niistä kun vaan jotain uutta ilmaantuu! Kiitti vinkistä!

      Poista