perjantai 12. heinäkuuta 2013

Perjantaiteet

Olá amigas

Nyt on kynnet lakattu ja viikonloppu käsillä, ainoo että huomenna herätyskello pirahtaa soimaan jo ennen kuutta ja edessä on yli 8h työpäivä......

Myös kakku- ja keksivarastot on tässä tytössä täytetty - ainakin vähäks aikaa! Palauduttiin juuri mummun synttärikahveilta. Raskaakin raskaampaa juhlimista

 Mutta sen huomisen työpäivän jälkeen suunnistetaan viettämään T:n synttäreitä möksälle! Jipii :) En siis tule tänne turhia kirjoittelemaan koko viikonloppuna.

Mun poikaystävä on kyllä maailman huonoin yllätysten kanssa. Jos hänellä on mulle joku lahja, se kinuaa että "voinko antaa sen jo tänään pliis pliis pliis" vaikka mulla olis synttärit vaikka viikon päästä. Sama homma hänen oman synttärilahjansa kanssa. Kun eilen kerroin että vihdoin löysin sulle lahjan niin se meinas seota ja ihan melkein hermot meni sen inttämisen kanssa että se sais sen lahjan jo heti paikalla. :-D

Ja nyt poikakaverista puheen ollen, yks juttu mitä en ookkaan vielä kertonut...... Me lähdetään ensi kuussa BARCELONAAN! Jiiihaaaa!
Maailman ihanin yo-lahja; sain valita (okei yhdessä valittiin) jonkun kohteen mihin reissataan ja hän lahjan muodossa sitten maksaa reissun (lennot+hotellit). Miten ihanaa! :) Ja pääsee ostoksille wohoo. Lisäksi se tietää mulle pisintä lomaa ikinä tähän mennessä koko kesänä! Oon huimat kolme päivää töistä pois. haha
kuva:weheartit
Lupaan sit kehitellä jotain kivempia postauksia ensi viikolla, kun mulla on vähän enemmän aikaa. Luulisin.No on mulla.

6 kommenttia:

  1. äää barcelonaan <3 ihanaaa!!

    VastaaPoista
  2. Oi ei poistin vahingossa Annikan kommentin :-/ Ei pitäis puhelimella ikinä sörkkiä näitä... Mutta niinpä, oon ihan intona! :)

    VastaaPoista
  3. Eikö teidän työpaikalla sanota mitään kynsilakasta? Itse ainakin olen saanut sen käsityksen että ruuan kanssa työskennellessä ei sitä saa olla? Huomasin vaan kun kävin ystäväni kanssa asiakkaanasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole kyllä sanottu :/ enkä löytänyt kyllä missään kohtaa hygieniapassimateriaaleissakaan mainintaa kynsilakasta :0

      Poista
    2. Kyllä saa olla kynsilakkaa... Ainakin noissa hommissa mitä sä Ines teet!:)

      Poista
    3. Sitähän minäkin :) Kun ei kuitenkaan ruokaa valmisteta ja semmosta! Kunhan kahvia keittelen :'D

      Poista