tiistai 6. elokuuta 2013

Hyvää reissua mulle!!

Alkaa olla laukku pakattuna, silti tuntuu taas että unohdan vaikka mitä kaikkee tärkeetä kotiin. Huhhuh. Nyt oon ihan super poikki kaikesta mahdollisesta ja haluun vaan äkkiä nukkuun. Haluun että huominen työpäivä on ohi, saan kaikki hommat hoidettua ja pääsen matkalaukkuni kanssa juna-asemalle ja pyllyni junan penkkiin. Sitten oon iloinen!
Ei vaan, oon mulla huomenna pari kivaa juttua tiedossa! Toinen on työhaastattelu! Hui, kivaa! Vähän jännittää jo, mutta luotan että hyvin se menee! ;)
Kuka tunnistaa? Napolin pesto-vuohenjuustosalaatti eiliseltä!
Oon niin iloinen, että saa muutaman päivän nyt lomaa. Ette tiedäkkään! En muista enää miltä tuntuu olla noin monta päivää niin, että voi vaan lomailla eikä ole mistään huolta. Ainoa huoli on, missä syödä ja mitä :-D Ihanaa päästä syömään hyvää ruokaa, juomaan varmasti hyviä juomia ja ennen kaikkea shoppailemaaan! Wohoo en oo taas pitkiin aikoihin ostanut mitään kivaa ja mikäs sen ihanampaa kuin ostella syysvaatteita!!

Wish me luck!

3 kommenttia: