sunnuntai 4. elokuuta 2013

Loman tarpeessa

Ja niinhän siinä taas kävi että eilen meni myöhään, aikaiseen itseasiassa taas ja tänään on ollut niin väsynyttä ja velttoa että ei oo ennen nähty! Yök. Ei siinä mitään, eilen oli hauskaa ja huomenna taas töihin! Johan sitä oli 1 vapaapäivä!

Mutta oon todella loman tarpeessa. Oon koko kesän nukkunut aivan liian vähän. Yleensä oon nyt saanut nukuttua 6-7h yössä, joka on mulle kyllä liian vähän etenkin kun sitä on jatkunut jo pitkään. Luulen että se vaikuttaa välillä mun mielialaan ja muutenkin ihan yleiseen jaksamiseen, tietenkin. Ihanaa että enää kolme työpäivää ja huikee 4 päivän loma koittaa!! Lämpöä, aurinkoa, hyvää ruokaa, juomaa, seuraa.... En voi sanoo muuta kuin I HA NAAA!
No tänään herättiin myöhään ja nälkä oli tietenkin kova. Tultiin siihen tulokseen että käydään virkistäytymässä ensin järvessä ja sitten suunnattaisiin (takaisin) Koskikeskukseen ja testaamaan Hullun poron brunssi. Täytyy sanoa että petyin ehkä ihan vähän. Tai sitten en oo semmonen tyyppi joka osaa nauttia oikein tommosesta kalliista buffetista, josta loppujen lopuksi löysin kovin vähän itselleni mitään syötävää. Oon vähän semmonen että vaikka herään myöhään, haluan silti syödä aamupalan, kuten kahvia, kananmunaa, hedelmää jne. enkä tykkää syödä päivän ensimmäisellä aterialla mitään lämmintä lihaa/kalaa/kanaa. Niinpä mussutin kylmäsavulohta, lohen mätiä, raejuustoa, sienisalaattia ja salaattia. Olihan ne ihan hyviä mutta en nyt ihan hieman yli 21€ haluaisi siitä maksaa. :)
Mitä te ootte noista brunsseista mieltä? Onko teillä suositella jotain hyviä paikkoja? Oon kuullut että Tampereella kahvila Valossa on hyvä brunssi, ootteko testanneet??
Nyt mulla on suunnitelmissa äkkiä testata tommonen kasvonaamio, jonka oon äkkiä napannut hennesin kassalta. Tiedättehän sen hetken kun myyjä kertoo että ostoksen loppusumma on vain 5 sentin päässä siitä että saatte jonkun -30% alennuslapun. Jee! Sitten jos jaksan niin lueskelen vielä vähän tota mun Brasiliasta ostamaani kirjaa!

1 kommentti: